|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Donna
Gelukkig niet nee... |
Nee idd, dan zouden we het nog meer moeten aanhoren allemaal :whip: |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Nee idd, dan zouden we het nog meer moeten aanhoren allemaal :whip: |
Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers hoor ambs :p |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by total woot
Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers hoor ambs :p |
Maar jullie hebben allemaal vette feesten in Nederland ;) ... Ik MAG eigenlijk niet eens feesten hier in FL, moet nog een jaar wachten... Dus reis ik maar om Armin te kunnen zien :)
Maar ik ben heel jaloers dat ik niet naar al die feesten kan in NL :( |
|
|
| ahp2002 |
hmm dit lijkt me ook wel een lekker feestje.. zal wel weer v/d partij zijn..
2 ambs: de tofste clubs zijn Club Space & Opium Garden.. Al geweest zeker, anders zeker even checken. vooral als markus schulz draait |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by ambs
Maar ik ben heel jaloers dat ik niet naar al die feesten kan in NL :( |
EN TERECHT! :D;)
2Ahp2002: eerst lezen dan posten ;):stongue: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by ahp2002
2 ambs: de tofste clubs zijn Club Space & Opium Garden.. Al geweest zeker, anders zeker even checken. vooral als markus schulz draait |
allebei zijn strictly 21+ en Ambertje wordt over 1,5 week 20... dus nog niet oud genoeg :( balennnnn |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by ambs
allebei zijn strictly 21+ en Ambertje wordt over 1,5 week 20... dus nog niet oud genoeg :( balennnnn |
heb je tenminste nog wat om naar uit te kijken de komende tijd ;) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by total woot
EN TERECHT! :D;)
2Ahp2002: eerst lezen dan posten ;):stongue: |
sorry... mijn fout :p
armin draait dus 6 uurtjes.. gaaf... en dat voor maar 10 eurootjes |
|
|
| franzelare |
| 2 ambs> ik ga wel met erika op de foto ;) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by franzelare
2 ambs> ik ga wel met erika op de foto ;) |
Erika is een schat!! Jammer dat ze volgende week niet met Armin mee komt :(
Ik ga gewoon tegen iedereen zeuren om met mij op de foto te gaan *lol* wooeeiiii het wordt geweldig :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by total woot
Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers hoor ambs :p |
Nooit voor de rest praten Woutje,just for yourself;)
Jaloezie is een kutgevoel en ben ik alleen als t ECHT maar dan ook ECHT iets is om jaloers op te zijn.
Als ik bv niet naar TIC ofzo had gekunt en de rest wel had ik wel ff een vlaag van jaloezie door me heen gekregen jah;)
En vroegah,toen mn vriendjes en vriendinnetjes zo goed als alles van paps en mams gedaan kregen wassik r zekers wel jaloers op.
Zij nu op mij omdat ze te weinig incasseringsvermogen opgebouwd hebben:P
Tjaja tis hopeloos gesteld met de wereld!! :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Donna
Als ik bv niet naar TIC ofzo had gekunt en de rest wel had ik wel ff een vlaag van jaloezie door me heen gekregen jah;) | Ohw shut up...! ;) :p |
|
|
|
|