|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Gewoon die avond zelf. Gaat echt niet uitverkocht raken hoor....
[offtopic]
Franzelare gefeliciteerd kerel!
[/offtopic] |
|
|
| Optimus |
ei staat op de lijst ofzo:D
gewoon deurverkop dus:D En Magic als je binnenkomt, koop je je kaartje pas. |
|
|
| kolkiewolkie |
| oja, als die meeting nou doorgaat, is er dan nog iets te regelen voor als je samen met mensen naar het feest toewilt :conf: . Want ik heb namelijk eindelijk een andere diehard arminfan gevonden buiten het inet om :toothless . Moet wel meekunnen toch :) ? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
oja, als die meeting nou doorgaat, is er dan nog iets te regelen voor als je samen met mensen naar het feest toewilt :conf: . Want ik heb namelijk eindelijk een andere diehard arminfan gevonden buiten het inet om :toothless . Moet wel meekunnen toch :) ? |
nee, OPROTTEN!!:mad: :mad:
:stongue: |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ei staat op de lijst ofzo:D
gewoon deurverkop dus:D En Magic als je binnenkomt, koop je je kaartje pas. |
Ow zo, ja weet ik veel :)
Heb der iig vet veel zin in en het zou echt amazing zijn als die meeting doorgaat :eyespop: :crazy:
is dat btw gewoon nieuwsbrief of nie |
|
|
| franzelare |
dankje bram ;)
hoop dat wij ook geen kaarten aan de deur hoeven te halen ;) |
|
|
| Magic83 |
eej wie regelt er dan dat ik ook nie in de rij hoef :cool: ;)
*edit*
zo geregelt dat ik zondag ipv zaterdag werk dus ik ben der gewoon bij!!! VVETTT!!:D
Al iets meer bekend over de pre-party? |
|
|
| dj_spare |
| ja is er nog een pre-party? |
|
|
| Stegay |
o_??i]Originally posted by Magic83 [/i]
eej wie regelt er dan dat ik ook nie in de rij hoef :cool: ;)
[/QUOTE]
je kan meedoen aan een prijsvraag op t.nu :) |
|
|
| Optimus |
| heb ik al gewonnen?:D |
|
|
| Stegay |
| quote: | Originally posted by Optimus
heb ik al gewonnen?:D |
haha, ik hoop het voor je. :) |
|
|
|
|