|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Stegay |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik ga niet meer |
waarom nie? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Stegay
heey mensen,
veel plezier met de preparty en op armin vanavond!
ik ga dr denk ik van begin tot eind zijn en foto's en filmpjes maken doet bartek denk ik.
grtz,
ahp2002 |
He cool, zien we je daar :)
Ik ga waarschijnlijk ook foto's maken, samen met Frans. Maar dat ligt er nog effe aan... :)
Lex kerel, waarom ga je niet????? :( |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik ga niet meer |
helaas voor jou Lex=> je hebt geen keus! ;) komen dus! :cool: |
|
|
| Dj Lex |
Btje een bundeling van redenen zeg maar, maar het voornaamste is dat ik niet lekker in me vel zit op het moment.
Onno heeft me iig proberen over te halen, dus misschien sta ik er toch wel vnvnd, maar verwacht me niet :) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
helaas voor jou Lex=> je hebt geen keus! ;) komen dus! :cool: |
IDD!!
(geloof dat hij al bijna om is :p) |
|
|
| kolkiewolkie |
Lex, als je niet lekker in je vel zit is er toch niks beters dan 6 uurtjes trance :) :)
Ik heb ook echt ronduit een KLOTEWEEK gehad, maar ik leef nog dankzij het idee dat ik vanavond los kan :D :D .
Maargoed, zo kijk ik er tegenaan. Je moet niet met tegenzin gaan natuurlijk maar volgens mij heb je onder het genot van een megaset AvB de positieve kijk op het leven zo weer te pakken :D :D . |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Btje een bundeling van redenen zeg maar, maar het voornaamste is dat ik niet lekker in me vel zit op het moment.
Onno heeft me iig proberen over te halen, dus misschien sta ik er toch wel vnvnd, maar verwacht me niet :) |
Ah, das minder Lex. Zou jammer zijn als je er niet bent, missen we weer wat gezelligheid! Succes er in ieder geval mee.... Niet lekker in je vel zitten sucks man...
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb ook echt ronduit een KLOTEWEEK gehad, maar ik leef nog dankzij het idee dat ik vanavond los kan :D :D .
|
Jij hebt altijd een kloteweek man :) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Lex, als je niet lekker in je vel zit is er toch niks beters dan 6 uurtjes trance :) :)
|
Daar ben ik het helemaal mee eens! Een avondje als dit kan juist je week weer (op z'n minst een beetje) goed maken... gewoon komen joh! |
|
|
| Lynxx |
| quote: | | Ik heb ook echt ronduit een KLOTEWEEK gehad, maar ik leef nog dankzij het idee dat ik vanavond los kan . |
Nou, Kolkie heeft echt een klote week gehad, ik ook btw.
Mijn kloteweek is nu voorbij, en nog nog goed afgesloten ook....
Enne, Kolkie zet je telefoon aan want ik ga je bellen voor vanavond.
Ben weer blij |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij hebt altijd een kloteweek man :) |
is vaak wel waar :p maar deze was aanzienlijk klotener dan de gemiddelde kloteweek, daarom staat ie ook met capital letters ;) . |
|
|
| M_Peror |
Hey Snuggle, wij zijn ook pas vrij laat in Den Haag maar we komen vast en zeker even langs.
Nou mensen, tot vanavond! Ik heb er zin in!!! :D |
|
|
| Optimus |
| niet te laat komen:mad: anders kom je er niet in bij Bram:D:mad: |
|
|
|
|