|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| preparty was idd bij Bram:D En hij wilt wel voor gastheer spelen hoor:p:D |
|
|
| TranceFool |
| beter regelen jullie die meeting volgende keer :p (als ik de volgende ochtend geen tentamens heb :() |
|
|
| Partyhardy! |
| Echt VET idee Robert! :) lijkt me super! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Robert
haha.. maar ff serieus, als je ergens weet (zo goed ken ik den haag niet) kan ik ff vragen of armin er zin in heeft. moet wel ff een beetje snel geregeld worden |
Hagenezen? Kom es met goeie idee-en :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hagenezen? Kom es met goeie idee-en :D |
In de Cocoon aan de overkant van de Asta is misschien een optie. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
In de Cocoon aan de overkant van de Asta is misschien een optie. |
Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord :) Wat is dat voor toko? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord :) Wat is dat voor toko? |
Tis van dezelfde eigenaar als de Asta en een week eerder open gegaan als de Asta. Ben er zelf nog nooit geweest (shame on me). Maar vrienden vinden het een relaxte tent. Je kan er wat eten en 's avonds draait er een dj. Tis een relaxte chill-out club met hang banken enzo. Groot voordeel is dat het aan de overkant van de Asta is en hij al in de loop van de middag open is. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord :) Wat is dat voor toko? |
Is naast de KFC. Is wel leuk tentje, zijn geloof ik altijd de afters van Double M:) |
|
|
| eieregooie |
| Nou, dat klinkt prima als je het mij vraagt :) Wie zijn er nog meer voor te porren? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, dat klinkt prima als je het mij vraagt :) Wie zijn er nog meer voor te porren? |
wat denk je nou zelf :D
IK NATUURLIJK! :D :D :eyespop: |
|
|
| moogwai |
| Ik moet hier ook maar eens heen gaan, wordt weer een tijd voor Armin! |
|
|
| Robert |
blijf maar met dit soort ideeen komen, ik zal ff kijken of ik armin morgen kan spreken erover.
tegen over de asta is misschien wel handig.
trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur. |
|
|
|
|