|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by M_Peror
He, jammer, maar thnx voor trying :)
Of ei moet meer geluk hebben maar de argumenten die ze Robert hebben gegeven klinken behoorlijk overtuigend.
En die "volgende keer" wil ik beslist niet missen!!! |
Ik ga ook nergens van uit, maar het is het proberen waard eh :) |
|
|
| Stegay |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehe, nou da's ook maar tijdelijk geweest dan hehe... Schijnt dat iemand 112 gebeld heeft en dat rond een uur of drie zelfs het Spui was afgezet, op dat moment komt een vriend van me bij de Asta aan en loopt zo naar binnen, zonder dat iemand het door heeft... |
haha ok, zo kan t ook :D.. maar ja.. ik dacht vermeld het ff om mogelijke teleurstellingen te voorkomen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Robert
zie julie vrijdag misschien wel. |
Misschien, misschien? Je zorgt gewoon maar dat we je zien, begrepen? :D
:p
Mensen moeten gewoon een keer op een meeting komen...altijd leuk om nieuwe gezichten te zien.
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehe, nou da's ook maar tijdelijk geweest dan hehe... Schijnt dat iemand 112 gebeld heeft en dat rond een uur of drie zelfs het Spui was afgezet, op dat moment komt een vriend van me bij de Asta aan en loopt zo naar binnen, zonder dat iemand het door heeft... |
Spui afgezet is overdreven, maar er is wel politie etc binnengeweest. Had te maken met warmte etc. Ik post het zo wel ff in die Carl Cox thread, nu even geen tijd.
Verder, als er nog mensen willen komen voor de pre meeting of weet ik veel wat, dan zijn ze uitgenodigt. Vanaf 8 uur ofzo is iedereen welkom. Paul Krugerlaan 11 (met tram 2 vanaf Centraal te bereiken richting Kraayenstein, halte De La rey weg, of 12 vanaf Hollands Spoor halte Loosduinse kade). Geef wel ff aan of je komt :D
Sjinees komt iig al ff langs. |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Misschien, misschien? Je zorgt gewoon maar dat we je zien, begrepen? :D |
met misschien bedoelde ik meer voor de mensen die nog niet wisten of ze zouden komen of niet. ik ben er soieso, is toch gratis :p:D (ben ik al nederlander aan het worden of niet? :p) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Robert
met misschien bedoelde ik meer voor de mensen die nog niet wisten of ze zouden komen of niet. ik ben er soieso, is toch gratis :p:D (ben ik al nederlander aan het worden of niet? :p) |
Dat heb ik ook :)
Gratis rocks ;) |
|
|
| Optimus |
| gierige Nederlanders:stongue: :haha: |
|
|
| Magic83 |
armin moet gewoon inzien dat het hier wel om die-hard fans gaan eh ;)
En tis voor hem ook relaxter issie alvast in den haag en kan ie zich rustig voorbereiden op z'n solo zet :tongue2 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Magic83
armin moet gewoon inzien dat het hier wel om die-hard fans gaan eh ;)
En tis voor hem ook relaxter issie alvast in den haag en kan ie zich rustig voorbereiden op z'n solo zet :tongue2 |
Hehe, precies! Vind ik nou ook! :D Nou hijzelf nog...
En Snuggle... zoals 't er nu uitziet komen Engeltje en ik waarschijnlijk wel ff langs, als je dat gezellig vindt? Weet alleen nog niet zeker hoe laat we er zijn.
Wie komen er nog meer? |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Hehe, precies! Vind ik nou ook! :D Nou hijzelf nog...
En Snuggle... zoals 't er nu uitziet komen Engeltje en ik waarschijnlijk wel ff langs, als je dat gezellig vindt? Weet alleen nog niet zeker hoe laat we er zijn.
Wie komen er nog meer? |
Bedoel je wie er naar de solo gaan of naar de pre bij Snuggle??
Bij de solo ben ik iig :D |
|
|
| Partyhardy! |
Heb er zin in!
"Fallen" :crazy: "Tranquility" :tongue3 "Satellite" :eyespop: gaan we allemaal horen! aaaaaaaah! dan word ik helemaal gek! :eyes: met metershoog kippenvel! ;) :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Hehe, precies! Vind ik nou ook! :D Nou hijzelf nog...
En Snuggle... zoals 't er nu uitziet komen Engeltje en ik waarschijnlijk wel ff langs, als je dat gezellig vindt? Weet alleen nog niet zeker hoe laat we er zijn.
Wie komen er nog meer? |
Magic83, hij bedoeld bij mij denk ik.
Ik vind het gezellig als jullie langskomen hoor!
Anke is er btw ook bij.
Sjinees komt en Franzelare komt, verder nog niet veel gehoord :)
11 uur gaat de Asta open, neem aan dat Armin dan ook meteen begint??
Het is bij mij vandaan een 10 minuten met de tram...
Taxi van de Asta naar mijn keet is met 4 man zo'n 3 euro p.p. Kan je nog parkeerkosten uitsparen :) |
|
|
|
|