|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
OE OE OE, dit ziet eruit alsof het echt in het ultieme feestweekend zou passen!
donderdags jeff mills
vrijdags armin
zaterdags nexus (toch?)
echterrrr ik voorspel tentamens. Ik heb nog niet gekeken maar ik wéét gewoon dat zulke geilerij al-tijd verziekt wordt door tentamens. |
ik zou geen slecht figuur slaan als waarzegger :rolleyes:
*streept Jeff Mills en Carl Cox een week eerder door*
*zoekt betonnen muur op*
*ramt met kop stevig tegen muur*
Ik begin toch serieus te twijfelen of die studie niet teveel van m'n priveleven begint te vragen :p :( . |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ik zou geen slecht figuur slaan als waarzegger :rolleyes:
*streept Jeff Mills en Carl Cox een week eerder door*
*zoekt betonnen muur op*
*ramt met kop stevig tegen muur*
Ik begin toch serieus te twijfelen of die studie niet teveel van m'n priveleven begint te vragen :p :( . |
Wat geen Cox, das op een zaterdag, zondag bijkomen en maandag je tentamen goed doen (en voor Cox leren natuurlijk) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat geen Cox, das op een zaterdag, zondag bijkomen en maandag je tentamen goed doen (en voor Cox leren natuurlijk) |
maandag én dinsdag :) . Geen dagen/weken ervoor vrij, kortom zelfs als ik nu al begin ken ik het dan nog niet ;) . Plus dat ik altijd minimaal een dag of 2 gaar ben :tongue2 . En ik wéét wat ik mis (da's nog het ergste!)(heb beide heren al eerder gezien dit jaar - en wil meer). Maargoed, met een beetje doorzettingsvermogen moet het feestje van deze draad er nog wel inzitten :) . |
|
|
| Three 'O Three |
| Jezus, t lijkt wel of je altijd tentamens hebt! Wat voor klotestudie doe jij nou weer? ;) Af en toe feesten is ook belangrijk! |
|
|
| Optimus |
Kolkie deed toch bestuurskunde?:tongue2
Mwhehe, nee hij deed werktuigbouwkunde geloof ik:D En ik weet niet eens wanneerik (her)tentamens heb, ik zie wel.... leren op een vrijdag/zaterdag doe ik toch nooit:) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Optimus
leren op een vrijdag/zaterdag doe ik toch nooit:) |
Inderdaad!! ik ook niet!! maarrrrr ik volg nu ook eventjes geen studie enz ;) maar wanneer ik dat wel doe, leer ik nooit in het weekend |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Had deze avond al gespot op de site van Armin en helaaaaaaaaaas moet ik dit feessie ook missen. Ga me vakantie annuleren, geen Cox en Armin in de Asta en geen Tiesto @ Panama :whip: :whip: :whip: :whip:
En als dit een solo of Armada-avond gaat worden dan ga ik helemaal agressief worden :nervous: |
Ik heb inmiddels me moeder een paar klappen verkocht en ik ga straks met een knuppel een paar geparkeerde auto's in elkaar meppen, want het is een soloooooooooooooooooooooo godverdommeeeeeeeeeee :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
(bron www.asta.nl) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik heb inmiddels me moeder een paar klappen verkocht en ik ga straks met een knuppel een paar geparkeerde auto's in elkaar meppen, want het is een soloooooooooooooooooooooo godverdommeeeeeeeeeee :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
(bron www.asta.nl) |
hahahahahaaaaaaaaaaa:D Moet je nog steeds wachten op je biertje van me:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
hahahahahaaaaaaaaaaa:D Moet je nog steeds wachten op je biertje van me:D |
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :whip: |
|
|
| M_Peror |
SOLO!? Woei! Nu ga ik hier zeker bij zijn!!! :D
Tralalalala... (/me is happy) :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Vetjes! :D Ga ik eindelijk ook maar eens in die Asta kijken :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik heb inmiddels me moeder een paar klappen verkocht en ik ga straks met een knuppel een paar geparkeerde auto's in elkaar meppen, want het is een soloooooooooooooooooooooo godverdommeeeeeeeeeee :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
(bron www.asta.nl) |
Tsja, Johan Gielen heeft binnenkort ook weer een Solo in de Asta....weet de precieze datum niet meer :S |
|
|
|
|