|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
ik wil wel lief zijn alleen die sjinees is gewoon een viespeuk, smst hij gisteren nacht ook gewoon dat ik armin ff in zijn ballen moet grijpen van hem :conf:
ik kan jullie alleen zeggen dat jullie echt een superset hebben gemist!!!
jaja en ik heb een foto met de vriendin van armin :D gemaakt door armin :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by franzelare
jaja en ik heb een foto met de vriendin van armin :D gemaakt door armin :D |
Ja, super sympathieke meid! Heb na Lovefields op de afterparty even met haar staan kletsen, op Ultrashock trouwens ook nog heel even. Engeltje en ik hadden een foto van ons 3-en (Engeltje, Armin en ik dus) en die heeft ze op Ultrashock laten signeren door Armin EN Erika :) Cool! |
|
|
| ambs |
de vriendin van Armin is een schat!! <3
enneee..... nu dat een vriendin het perongeluk aan armin heeft vertelt kan ik het hier ook wel posten....
IK KOM VOOR ARMIN SOLO NAAR NEDERLAND!!!!! :D
ik wou armin surprisen maar dat is nu helaas verpest |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ambs
de vriendin van Armin is een schat!! <3
enneee..... nu dat een vriendin het perongeluk aan armin heeft vertelt kan ik het hier ook wel posten....
IK KOM VOOR ARMIN SOLO NAAR NEDERLAND!!!!! :D
ik wou armin surprisen maar dat is nu helaas verpest |
Armin-junkie :D :D |
|
|
| ambs |
hahaha ja ik ben echt erg!!
15 nov naar Washington DC voor Armin, 28e Armin solo, 29e NEC Gatecrasher! I can't help myself *bloos* :p |
|
|
| Partyhardy! |
ja ik zou ook wel willen! maar hoe ing betaal je het! :conf: :eyes:
Gatecrasher lijkt me zooo tof! :crazy: |
|
|
| franzelare |
ik wou ook dat ik hem zo vaak kon zien...
baal echt dat ik donderdag niet geweest ben, dus de komende keeren in nederland ben ik er zeker ook weer bij.
en lekker zonder optimus :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik wou ook dat ik hem zo vaak kon zien...
baal echt dat ik donderdag niet geweest ben, dus de komende keeren in nederland ben ik er zeker ook weer bij.
en lekker zonder optimus :p |
mwhehee de 28e Armin in mijn eigen stad, daar ben ik dus echt wel bij:) Jammer dat tegelijkertijd Andy Farley op HQ is:( Daar had ik ook gráág naartoe gewild:( |
|
|
| Tom Lont |
| 6 uur solo, daar reis ik graag ff voor naar Den Haag. |
|
|
| dj_spare |
| ik wil ook maar ben te jong denk ik :rolleyes: :( |
|
|
| ChooChoo |
| Het is zeer waarschijnlijk dat ik ook kom. Lijkt me zeker wel leuk 6 uurtjes Armin:) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja ik zou ook wel willen! maar hoe ing betaal je het! :conf: :eyes:
Gatecrasher lijkt me zooo tof! :crazy: |
my parents support my addiction :haha:
En ja, als ik TOCH in Europa ben voor Armin solo dan MAG ik gatecrasher gewoon niet missen!!!!!!! :toocool: :toocool:
Het wordt geweldig!!
Ik wil wat nederlandse TA-ers ontmoeten :) |
|
|
|
|