|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
bij bram voor de deur :)
alleen wel uitkijken voor wilde sjineesen daar! |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Er schijnt er 1 24h open te zijn... onder 't Plein dacht ik... |
enig idee wat dat kost?? |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by Magic83
enig idee wat dat kost?? |
€2 p/u |
|
|
|
|