|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Enne, Kolkie zet je telefoon aan want ik ga je bellen voor vanavond.
|
hahaha dat zijn 2 dingen die echt niet samen gaan :p
jammer dat er nog niets terug is van de asta bram, maar we maken er in ieder geval een mooi feest van, hoop dat ik niet echt rot meer ben van gisteren ondanks dat ik me nu nog wel redelijk gaar voel :confused: |
|
|
| franzelare |
| heb overgens gehoord dat tin vanavond een meisje van Pf gaat scoren, maar ik mag van hem nog niet zeggen wie dat is ;) |
|
|
| Remy D |
| Ik ga naar HQ!! Heb ik ook zeker zin in maar vind het toch jammer dit ik hier niet heen ga! Veel toffe gasten vanavond :rolleyes: :haha: !! Nee het had me echt leuk geleken en helemaal had ik willen zien wat voor rolmops gaat pakken !!! :haha: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
heb overgens gehoord dat tin vanavond een meisje van Pf gaat scoren, maar ik mag van hem nog niet zeggen wie dat is ;) |
gadverdamme zeg, nou nee! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga naar HQ!! Heb ik ook zeker zin in maar vind het toch jammer dit ik hier niet heen ga! Veel toffe gasten vanavond :rolleyes: :haha: !! Nee het had me echt leuk geleken en helemaal had ik willen zien wat TIN voor rolmops gaat pakken !!! :haha: |
|
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
gadverdamme zeg, nou nee! |
Ik eis namen...anders ga ik namelijk speculeren wie dat nu zou kunnen zijn ;-) |
|
|
| franzelare |
begin maar met opnoemen :D
overgens tin, ik heb san ook al gezegd dat je verliefd op dat ene meisje bent :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by franzelare
begin maar met opnoemen :D
overgens tin, ik heb san ook al gezegd dat je verliefd op dat ene meisje bent :D |
najah ligt eraan of ze ook heeft opgegeven in de PF agenda dat ze er heen gaat ;) |
|
|
| magrec |
van haar PF profiel
mja das wel wat voor sjineesje |
|
|
| kolkiewolkie |
:eyespop:
nog ffkes meuk voor onderweg klaarmaken en ik smeer hem :wtf:
xie de meesten straks wel :) (wordt de eerste meeting met enkele sinds medio februari :eyes: )
ZINNNNNNNN |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
:eyespop:
nog ffkes meuk voor onderweg klaarmaken en ik smeer hem :wtf:
xie de meesten straks wel :) (wordt de eerste meeting met enkele sinds medio februari :eyes: )
ZINNNNNNNN |
We gaan jou fotogenieke hoofd weer op de foto zetten! :p |
|
|
|
|