|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Cool, maar wie regelt het nou dan????? |
Het Snug, als dit nou doorgaat dan kom jij ook wel ff kijken toch? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Het Snug, als dit nou doorgaat dan kom jij ook wel ff kijken toch? :) |
Kerel ik ga sowieso denk ik wel naar Armin, altijd leuk een avondje uit even wat TA's zien en spreken, ook al trekt Armin me niet. Maar ik maak wel foto's dan :D
En de preparty bij mij staat nog steeds, voor demensen die weillen! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kerel ik ga sowieso denk ik wel naar Armin, altijd leuk een avondje uit even wat TA's zien en spreken, ook al trekt Armin me niet. Maar ik maak wel foto's dan :D
En de preparty bij mij staat nog steeds, voor demensen die weillen! |
Hehe, ik bedoelde meer dat als die meeting met Armin doorgaat dat jij daar dan toch ook wel heen gaat i.p.v. dat je in je eentje thuis blijft wachten op mensen die naar Cocoon zijn hehe :p Maar leuk dat je ook komt feesten hoor hehe :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehe, ik bedoelde meer dat als die meeting met Armin doorgaat dat jij daar dan toch ook wel heen gaat i.p.v. dat je in je eentje thuis blijft wachten op mensen die naar Cocoon zijn hehe :p Maar leuk dat je ook komt feesten hoor hehe :D |
Ow oke :)
Nee ik ga thuis wachten ;) |
|
|
| franzelare |
:D een meeting vooraf met hem zou idd wel cool zijn!
dan moet de cam dan ook al mee snuggle, dan maken we er een appart feest van naderhand waarvan we dan een extra set kunnen posten van iedereen met armin op de foto ofzo
en ik op de foto met de vriendin van armin :p |
|
|
| dj_spare |
| als er een pre-meeting is kom ik ook effe langs hoor! Lijkt me echt kicken, ff met armin babbelen enzo... en met de andere TA'ers natuurlijK! :) |
|
|
| Robert |
ik heb hem er ff over kunnen spreken, lijkt hem wel leuk. zei dat hij het er met maykel over zou hebben. ik zal maykel ook wel ff spreken.
zodra ik iets weet laat ik het weten. |
|
|
| Remy D |
| Ik denk dat ik hier ook wel heen ga of is het al uitverkocht??? En waar kan je kaarten halen. |
|
|
| Optimus |
| dr is geen vvk, alleen deurverkoop die avond. |
|
|
| eieregooie |
| Maar... ik heb kaarten :eek: Hoe kan dat dan? :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Maar... ik heb kaarten :eek: Hoe kan dat dan? :D |
Ja, hoe kan dat dan? :D ;) |
|
|
| Magic83 |
hhmm ik twijfel nog of ik naar armin of tiesto zal gaan. :nervous:
Kan niet beide zaterdagen vrij regelen :whip:
Denk dat als die armin meeting doorgaat dat ik armin ga... :eyespop:
Hoe zit het met de kaartverkoop trouwens?
Je kan ze alleen aan de deur kopen hoor ik. Kan je die dan bv 's middags kopen ?? Of moet je een uur voordat het begint ofzo in de rij gaan staan en maar hopen dat je een kaartje hebt? |
|
|
|
|