|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
lui die komen
- ahp2002
- snuggle
- eieregooie
- optimus
- partyhardy!
- magic83
- robert n.
- m_peror
- moogwai
- Engeltje
- Franzelare
- Lex
- 303
- Tijs08
- total woot
- Miss Z (Be)
- dj_spare
- Amber
- Kolkie
- Emma
|
|
|
|
| emmabiatch |
heb er vet véééééééééééééél zin in!!!!
dit zal mijn laatste feestje zijn voor de examens!
dus ga echt ALLES geven :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
can't wait for friday to begin!!!!!
see you all at asta !!!!! |
|
|
| franzelare |
| hoop dat ze heeeeel streng gaan controleren en dat er dus geen junks en geen sjineesen in komen :D |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by franzelare
hoop dat ze heeeeel streng gaan controleren en dat er dus geen junks en geen sjineesen in komen :D | HEY! dan kom ik er ook niet in met mn 20 jaartjes :sadgreen: :sadgreen:
maar goed, ik ga nu naar het vliegveld om m'n vliegtuigje te pakken naar het kikkerlandje! :D wel lang vliegen :nervous: :nervous:
maar woooeeeeeiiiiiiiii Armin's worth it :happy2: :happy2: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by ambs
HEY! dan kom ik er ook niet in met mn 20 jaartjes :sadgreen: :sadgreen:
maar goed, ik ga nu naar het vliegveld om m'n vliegtuigje te pakken naar het kikkerlandje! :D wel lang vliegen :nervous: :nervous:
maar woooeeeeeiiiiiiiii Armin's worth it :happy2: :happy2: |
armin of erika's nummer in je tel voor het geval dat je er niet in mag?
goede reis en tot vrijdag!! (nog 1 nachtje slapen en nog 1 nachtje feest en dan is het zo ver :D ) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
hoop dat ze heeeeel streng gaan controleren en dat er dus geen junks en geen sjineesen in komen :D |
Hey Frans, dan komen we er beiden niet in:D Zullewn we dan maar ergens anders gaan als wij worden geweigerd?:D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
Hey Frans, dan komen we er beiden niet in:D Zullewn we dan maar ergens anders gaan als wij worden geweigerd?:D |
jammer voor jou dat er geen TMF awards zijn :p
maar misschien draaien ze nog ergens anders hitjes :crazy: |
|
|
|
|