|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nu krijgen we eindelijk een zeer realistisch beeld van deze knakker.
Beetje jammer dit: verraaier, naaier, matenaaier, wegrenner, hitjeskenner.enzenzenz |
mwhaha, ik ben pas een matennaaier als ik wél zou gaan zonder Bas terwijl ik met hem heb afgesproken:) Dat jij gewoon vrolijk zou gaan, terwijl je maatje thuis ligt, zegt meer over jou:clown: :disbelief
En ik ben geen hitjes kenner:D Ik sta open voor vrijwel alle muziek en ben niet, zoals jij, alleen gefixeerd op alleen techno ("trance is kut, hardstyle is kut, alles wat niet techno is, is KUT!"). Dat ik veel nummers ken, die veel gedraaid worden, kan ik ook niks aan doen:clown:
Mwhahaha:haha: :happy2: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik woon hier nu, bij m'n ouders... misschien dat ik over 5 jaar terug naar nederland ga... maar dat duurt nog een aardig tijdje :( |
! hoe ga je dat volhouden! :eyes: vlieg je nog vaak op en neer? :)
Je zit toch in Miami of niet? Daar heb je in ieder geval de Music Dance Conference in Maart toch? Dat is ook super volgens mij! :cool: en heb je al andere vette clubs ondekt met lekkere trance daar? :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhaha, ik ben pas een matennaaier als ik wél zou gaan zonder Bas terwijl ik met hem heb afgesproken:) Dat jij gewoon vrolijk zou gaan, terwijl je maatje thuis ligt, zegt meer over jou:clown: :disbelief
En ik ben geen hitjes kenner:D Ik sta open voor vrijwel alle muziek en ben niet, zoals jij, alleen gefixeerd op alleen techno ("trance is kut, hardstyle is kut, alles wat niet techno is, is KUT!"). Dat ik veel nummers ken, die veel gedraaid worden, kan ik ook niks aan doen:clown:
Mwhahaha:haha: :happy2: |
Zie dit mannetje nou eens praten.
Wat onbeschoft om je eigen negatieve kanten te camoufleren door mij zwart te maken, wat een schande, wat een schande.
Het open staan voor andere muziekstylen staat in geen enkel verband met het feit dat jij van hitjes houd.
Ik hou ook van club, progressive, acid en andere muziekstylen.
Dat ik het meerendeel van techno houd heeft niets te maken met het feit dat jouw slechte kanten naar boven komen. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zie dit mannetje nou eens praten.
Wat onbeschoft om je eigen negatieve kanten te camoufleren door mij zwart te maken, wat een schande, wat een schande.
Het open staan voor andere muziekstylen staat in geen enkel verband met het feit dat jij van hitjes houd.
Ik hou ook van club, progressive, acid en andere muziekstylen.
Dat ik het meerendeel van techno houd heeft niets te maken met het feit dat jouw slechte kanten naar boven komen. |
Zwartmaken?:clown: Je zou zelf wel gaan. Ik ben tenminste solidair, en ga liever niet dan dat ik wel ga en Bas thuis in bed ligt:cool: En hoezo is solidariteit een negatieve kant?:haha: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
! hoe ga je dat volhouden! :eyes: vlieg je nog vaak op en neer? :)
Je zit toch in Miami of niet? Daar heb je in ieder geval de Music Dance Conference in Maart toch? Dat is ook super volgens mij! :cool: en heb je al andere vette clubs ondekt met lekkere trance daar? :) |
Hoe ga ik dat volhouden??? met heel veedl moeite :( bah
Ik heb geen clubs enz ontdekt omdat ik nog een jaar moet wachten tot ik 21 ben! BAH! Toen armin in miami was mocht ik ook niet naar binnen :( Maar toen heeft Armin me naar binnen gesneaked :disbelief wooeeii!! dat was wel leuk! en toen 1,5 week later was ik naar Atlanta gevlogen om Armin te zien! 15 Nov naar Washington DC om Armin te zien :p BNen echt verslaafd hahaha :)
En HOPENLIJK 28 nov naar nederland voor Armin Solo!! ik ga iig m'n best doen :)
En de Winter Music Conference is wel vet, maar niet als je geen 21 bent... echt KUT hier maar goed :( soms moeten we maar dingen doen die we minder vinden.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Zwartmaken?:clown: Je zou zelf wel gaan. Ik ben tenminste solidair, en ga liever niet dan dat ik wel ga en Bas thuis in bed ligt:cool: En hoezo is solidariteit een negatieve kant?:haha: |
Ja natuurlijk zou ik gaan als andere komen die ik ken!
Kijk als bas bij de voordeur niet wordt toegelaten, DAN zou ik ook niet in me eentje naar binnen stappen.
Hij heeft zelf gezegt dat hij niet kan omdat hij te gaar is.
Je bent gewoon eenvuile MIET!
En hij gaat echt niet balen omdat JIJ wel gaat en HIJZELF niet.
Hij zal alleen balen om het feit dat hijzelf niet kan.
Toen ik 2 jaar geleden in me eentje naar Innercity ging zat die maat van mij toch ook niet te zeiken dat ik ging en hij niet.
Dat was zijn keus!
Komopman, je durft gewoon niet in je eentje!
Moet je iemand hebben om je handje vast te houden! frans gaat ook hoor!
En het heeft niets met solidariteit te maken saQer eerste klas!!!
MIET!!!!! |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben solidair met Chinees.
Niet zo zeiken Tim, jij vind alles KUT etc :D |
|
|
| franzelare |
oh nu snap ik het ook, het kleine sjineesje durft niet zonder bassie op stap :D
nou donna is er ook om je te bemoederen hoor, en ik ben er en de evil nook is er en zelfs ons aller papa rub is van de partij.
Dus wij zullen je wel beschermen als je bang bent hoor!
Ik ben het wel met TIM eens het is gewoon een watje die sjinees!
Als bassie nie gaat dan ga ik ook niet! op ILT was hij toch ook niet? en daar was je wel! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by een technokneus die alles behalve techno afkraakt
En hij gaat echt niet balen omdat JIJ wel gaat en HIJZELF niet.
Hij zal alleen balen om het feit dat hijzelf niet kan.
Toen ik 2 jaar geleden in me eentje naar Innercity ging zat die maat van mij toch ook niet te zeiken dat ik ging en hij niet.
Dat was zijn keus!
Komopman, je durft gewoon niet in je eentje!
Moet je iemand hebben om je handje vast te houden! frans gaat ook hoor! |
Mwhaha onzin onzin, over Innercity, dit is heel anders. Alsof ik Bas gister heb gebeld of hij meeging en hij vandaag afhaakte. Ik had al in september met Bas afgesproken dat wij zouden gaan. Hij heeft er speciaal voor vrij genomen en wij hadden ons er allebei op verheugd. Dat hij op het allerlaatste moment afhaakt buiten zijn schuld om, daar kan hij ook niks aan doen, maar ik vind het zelf ook heel jammer en ga gewoon niet, omdat ik liever niét ga, dan dat ik vrolijk zit te feesten, terwijl mijn maatje thuis in bed ligt!
Hij vond het top dat ik zei dat ik dan ook niet ging omdat ik alleen ga als we samen gaan.
En dat ik alleen niet durf is ook onzin. Ik ben vorig jaar ook gewoon naar ISOS3 release party gegaan en gewoon met mensen die ik niet of nauwelijks kende meegegaan (op Onno, die ik 1x gezien had, na), en toen ik voor de eerste keer naar Nexus ging, kende ik al helemáál geen hond van het forum persoonlijk.
En rukker, je weet niet eens wat solidariteit betekent!:haha: :stongue: :disbelief :clown: |
|
|
| SnuggLe |
He Tim, niet zeiken, jij durfde niet eens een slaapzak te halen bij mijn huisgenoot. Over je niet durven, tsssssssssss!
:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mwhaha onzin onzin, over Innercity, dit is heel anders. Alsof ik Bas gister heb gebeld of hij meeging en hij vandaag afhaakte.
|
Ik had ook niet gebeld een dag van tervoren of hij me wilde, saqer.
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik had al in september met Bas afgesproken dat wij zouden gaan. Hij heeft er speciaal voor vrij genomen en wij hadden ons er allebei op verheugd.
|
Ik had vanaf het begin dat er kaartverkoop was met hem die kaartjes gaan halen, saqer.
| quote: | Originally posted by Optimus
Dat hij op het allerlaatste moment afhaakt buiten zijn schuld om,
|
Kan gebeuren, had em maat ook, was iets in familiekringen gebeurt, duzzzz.....
| quote: | Originally posted by Optimus
daar kan hij ook niks aan doen, maar ik vind het zelf ook heel jammer en ga gewoon niet, omdat ik liever niét ga, dan dat ik vrolijk zit te feesten, terwijl mijn maatje thuis in bed ligt!
Hij vond het top dat ik zei dat ik dan ook niet ging omdat ik alleen ga als we samen gaan.
|
Kan die wel tof vinden maar als maat zou ik zeggen "lijer, ga jij lekker feesten man, wordt een top avondje, ook zonder mij"
En dat zou bas ookheus gezegt hebben als jij niet meteen weer over je hitjes begint te ouwehoeren :D
| quote: | Originally posted by Optimus
En dat ik alleen niet durf is ook onzin. Ik ben vorig jaar ook gewoon naar ISOS3 release party gegaan en gewoon met mensen die ik niet of nauwelijks kende meegegaan (op Onno, die ik 1x gezien had, na), en toen ik voor de eerste keer naar Nexus ging, kende ik al helemáál geen hond van het forum persoonlijk.
|
Mensen veranderen, jij nu dus ook, je bent gewoon een MIET!
| quote: | Originally posted by Optimus
En rukker, je weet niet eens wat solidariteit betekent!:haha: :stongue: :disbelief :clown:
|
jazekerwel, maar jij bent TE.
en daarom ben je een saQer en eengrote MIET!
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Tim, niet zeiken, jij durfde niet eens een slaapzak te halen bij mijn huisgenoot. Over je niet durven, tsssssssssss!
:D |
Vergeet je tanden niet te poetsen als je thuis komt :D |
|
|
| Donna |
allemaal kussie van tante donnie,en nouh lief zijn!!!
etters!
;) |
|
|
|
|