|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik wil wat nederlandse TA-ers ontmoeten :) |
het zijn allemaal Pf'ers, dus je hebt ze allemaal al eens gezien:D:haha: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Optimus
het zijn allemaal Pf'ers, dus je hebt ze allemaal al eens gezien:D:haha: |
zoveel pf'ers ken ik nou ook niet! of de pf'ers die ik ken zijn geen TA'ers... hahaha nou ja komt wel goed :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by ambs
zoveel pf'ers ken ik nou ook niet! of de pf'ers die ik ken zijn geen TA'ers... hahaha nou ja komt wel goed :D |
durf jou nou gewoon heel hard te ontkennen hier dat je mij kent?
optimus is niet de enige admin van Pf die ook lid van TA is! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ambs
15 nov naar Washington DC voor Armin, 28e Armin solo, 29e NEC Gatecrasher! I can't help myself *bloos* :p |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
/Ali G mode on
RESPECT!!!!
/Ali G mode off
| quote: | | Jammer dat tegelijkertijd Andy Farley op HQ is Daar had ik ook gráág naartoe gewild |
3 uur lang Farley Chinees!!! Samen met tommie en jp in max. Michel de Hey, Tony Thomas, Steve Carta en X-Force in de old. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by ambs
Het wordt geweldig!!
Ik wil wat nederlandse TA-ers ontmoeten :) |
Dat moet toch wel lukken dacht ik zo...
(Denk dat ik mn verjaardagsfeestje maar eens n keertje niet ga vieren, dit is veel leuker :p:)). |
|
|
| ambs |
Nou ik ken er wel een paar, Franzelare, Snuggle, optimus, bouma bros., en M_peror heb ik ook een keertje ontmoet.... maar volgens mij is dat het zo'n beetje ;)
Ik heb er zoveel zin in!! Alleen ben ik waarschijnlijk half dood omdat ik de ochtend van de solo pas in Nederland aankom!! JETLAG!!! :( bah haahahhaha! woooooooooooooooooooeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
the things I do to see Armin :p |
|
|
| franzelare |
| nouja, ik zal ook niet helemaal fris zijn! donderdag's verjaardag van kimst*r (ja die van de DDJ awards) bij technoir in de helling vrijdag armin en dan zaterdag ruben in de XL die ik ook echt moet supporten!!! |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by franzelare
nouja, ik zal ook niet helemaal fris zijn! donderdag's verjaardag van kimst*r (ja die van de DDJ awards) bij technoir in de helling vrijdag armin en dan zaterdag ruben in de XL die ik ook echt moet supporten!!! |
Gaan we bij Armin weer gezellig op de foto Franz? ;) wooeeiiii ik heb er echt vet veel zin in! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
nouja, ik zal ook niet helemaal fris zijn! donderdag's verjaardag van kimst*r (ja die van de DDJ awards) bij technoir in de helling vrijdag armin en dan zaterdag ruben in de XL die ik ook echt moet supporten!!! |
stel je niet aan man :p
maar sjeminee, dit wordt gewoon de eerste meeting sinds 16 februari fransje :eek:
... en de eerste meeting met de ziekste geest op de planeet :clown: , Ambs! ZIEKELIJK! :wtf: :disbelief |
|
|
| ambs |
| ziek??? hoezo ziek???? :sadgreen: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by ambs
Nou ik ken er wel een paar, Franzelare, Snuggle, optimus, bouma bros., en M_peror heb ik ook een keertje ontmoet.... maar volgens mij is dat het zo'n beetje ;)
Ik heb er zoveel zin in!! Alleen ben ik waarschijnlijk half dood omdat ik de ochtend van de solo pas in Nederland aankom!! JETLAG!!! :( bah haahahhaha! woooooooooooooooooooeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
the things I do to see Armin :p |
Is ambs misschien een beetje verliefd op Armin?
:p
Enne, je mag je gelukkig prijzen met zulke ouders, die zijn er niet veel op die manier! |
|
|
| Donna |
| Gelukkig niet nee... |
|
|
|
|