|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, Johan Gielen heeft binnenkort ook weer een Solo in de Asta....weet de precieze datum niet meer :S |
07.11.03 is de datum |
|
|
| Magic83 |
whoot serieus naar gielen moet ik ook dan :eyes:
maar die is toch nog nooit in de asta geweest of wel? omdat je zegt "weer". en wat is je bron want op asta.nl staat niks
25 okt. trouwens marco v maarjah dan ben ik in HmH :D
Avb wordt ook heel vet dan btw doors open 22:00 show begins 23:00 entree 10 euro
VETVETVETVET :eyespop: :eyespop: :eyespop:
gvd waarom is het op een klote vrijdag moet zaterdags werken :whip: :mad: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Magic83
whoot serieus naar gielen moet ik ook dan :eyes:
maar die is toch nog nooit in de asta geweest of wel? omdat je zegt "weer". en wat is je bron want op asta.nl staat niks
25 okt. trouwens marco v maarjah dan ben ik in HmH :D
Avb wordt ook heel vet dan btw doors open 22:00 show begins 23:00 entree 10 euro
VETVETVETVET :eyespop: :eyespop: :eyespop:
gvd waarom is het op een klote vrijdag moet zaterdags werken :whip: :mad: |
Staat gewoon op de site:
ASTA PRESENTS vr 7-11
Johan Gielen Solo |
|
|
| Dj Lex |
| Ben hier ook wel te vinden denk ik :eyes: |
|
|
| franzelare |
gielen zuigt :D
maar armin ga ik zeker proberen te zijn, maar eerst deze zaterdag ff naar armin! helaas kom ik dat hitjes jong dan alweer tegen :eyespop: |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Staat gewoon op de site:
ASTA PRESENTS vr 7-11
Johan Gielen Solo |
Nu wel ja ze hebben zo te zien vandaag flink geupdate
nl.
22-NOVEMBER CARL COX
hhmm 8 november ben ik vrij van werk want dan ga ik naar een opendag :D
laat gielen nou 7 november komen :D
maar wil ook naar armin :nervous: |
|
|
| Jappio |
lach maar, maar ik heb dus zaterdagochtend mijn laatste tentamen..
Echt ongelooflijk weer :whip:
| quote: |
ZA 29 09.30 - 12.30 BKB0016 Wetenschapsleer
|
en om nou zwaar filosifisch te gaan doen met een brakke kop zie ik niet zitten :rolleyes: :nervous: |
|
|
| TranceFool |
GVD! ik dacht dat de 28e op een zaterdag was.....dat had ideaal geweest. sochtends tentamen maken savonds feesten...
maar dit gaat dus voor mij ook helaas niet door :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Magic83
Nu wel ja ze hebben zo te zien vandaag flink geupdate
nl.
22-NOVEMBER CARL COX
|
Dat was al eeuwen bekend :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Op een zaterdag nog tentamens, das wel errug ed up zeg. |
|
|
| Magic83 |
had je het nu de 1ste keer maar gewoon geleerd he :stongue:
(neem aan dat inhaal tentamen is) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Magic83
had je het nu de 1ste keer maar gewoon geleerd he :stongue:
(neem aan dat inhaal tentamen is) |
nopes is gewoon regulier tentamen:whip: |
|
|
|
|