return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 3)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, Johan Gielen heeft binnenkort ook weer een Solo in de Asta....weet de precieze datum niet meer :S


07.11.03 is de datum
Magic83
whoot serieus naar gielen moet ik ook dan :eyes:
maar die is toch nog nooit in de asta geweest of wel? omdat je zegt "weer". en wat is je bron want op asta.nl staat niks

25 okt. trouwens marco v maarjah dan ben ik in HmH :D

Avb wordt ook heel vet dan btw doors open 22:00 show begins 23:00 entree 10 euro

VETVETVETVET :eyespop: :eyespop: :eyespop:

gvd waarom is het op een klote vrijdag moet zaterdags werken :whip: :mad:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Magic83
whoot serieus naar gielen moet ik ook dan :eyes:
maar die is toch nog nooit in de asta geweest of wel? omdat je zegt "weer". en wat is je bron want op asta.nl staat niks

25 okt. trouwens marco v maarjah dan ben ik in HmH :D

Avb wordt ook heel vet dan btw doors open 22:00 show begins 23:00 entree 10 euro

VETVETVETVET :eyespop: :eyespop: :eyespop:

gvd waarom is het op een klote vrijdag moet zaterdags werken :whip: :mad:


Staat gewoon op de site:

ASTA PRESENTS vr 7-11
Johan Gielen Solo
Dj Lex
Ben hier ook wel te vinden denk ik :eyes:
franzelare
gielen zuigt :D

maar armin ga ik zeker proberen te zijn, maar eerst deze zaterdag ff naar armin! helaas kom ik dat hitjes jong dan alweer tegen :eyespop:
Magic83
quote:
Originally posted by MaGiK54
Staat gewoon op de site:

ASTA PRESENTS vr 7-11
Johan Gielen Solo


Nu wel ja ze hebben zo te zien vandaag flink geupdate
nl.
22-NOVEMBER CARL COX

hhmm 8 november ben ik vrij van werk want dan ga ik naar een opendag :D
laat gielen nou 7 november komen :D

maar wil ook naar armin :nervous:
Jappio
lach maar, maar ik heb dus zaterdagochtend mijn laatste tentamen..

Echt ongelooflijk weer :whip:

quote:

ZA 29 09.30 - 12.30 BKB0016 Wetenschapsleer


en om nou zwaar filosifisch te gaan doen met een brakke kop zie ik niet zitten :rolleyes: :nervous:
TranceFool
GVD! ik dacht dat de 28e op een zaterdag was.....dat had ideaal geweest. sochtends tentamen maken savonds feesten...
maar dit gaat dus voor mij ook helaas niet door :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by Magic83
Nu wel ja ze hebben zo te zien vandaag flink geupdate
nl.
22-NOVEMBER CARL COX


Dat was al eeuwen bekend :)
MaGiK54
Op een zaterdag nog tentamens, das wel errug ed up zeg.

Magic83
had je het nu de 1ste keer maar gewoon geleerd he :stongue:

(neem aan dat inhaal tentamen is)
TranceFool
quote:
Originally posted by Magic83
had je het nu de 1ste keer maar gewoon geleerd he :stongue:

(neem aan dat inhaal tentamen is)

nopes is gewoon regulier tentamen:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement