return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 11)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
bluh, eerst was het gewoon 10 euro, nu hebben ze het zeker verhoogd naar 12 euro omdat ze veel mensen verwachten:whip:

Ik was er ook van overtuigt dat het eerst 10 euro was.
BaRTeZ
quote:
Originally posted by MaGiK54
Dan kom je er niet in, omdat je er onverzorgd uit ziet :toothless

Hoe oud ben je dan ??

18 :(
Optimus
quote:
Ik was er ook van overtuigt dat het eerst 10 euro was.

ik heb hier het persbericht op mijn beeldscherm staan en hier staat gewoon 10 euro. Ze hebben het inderdaad gewoon verhoogd, die naaiers:D:whip:
ambs
Ik ben dan ook 20 (ik ben zondag jarig)!!!! maar zijn ze bij de ASTA zo moeilijk dan? BETER kom ik erin! Ik kom niet voor niks naar Nederland *lol*
BaRTeZ
quote:
Originally posted by ambs
Ik ben dan ook 20 (ik ben zondag jarig)!!!! maar zijn ze bij de ASTA zo moeilijk dan? BETER kom ik erin! Ik kom niet voor niks naar Nederland *lol*

vrouwen zien er toch vaak ouder oud, doen ze niet zo moeilijk over (waarschijnlijk)

maar goed ik ben 18 en niet echt groot :P
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken? :)
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet ;) op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo :D

Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND :D

Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan!

ik weet niet of je standaard een cam mee mag nemen in de asta?
als dat mag dan lijkt het me fijn om met zijn 2je te gaan
er is nog wel een aanvrager maar dat valt wel te regelen dat de set niet daar heen gaat :disbelief

samen en set maken vind ik zelf wel fijn, ik heb dat vaak samen met t0mm1e gedaan, het lekkere eraan is dat je beide iets meer vrije tijd heb en dat je meer verschillende foto's krijgt omdat iedereen andere foto's maakt.

en ik hou wel van armin, zo jammer dat het een vent is :rolleyes:
eieregooie
quote:
Correctie prijs is 12 pleurooo'tjes.

Maakt nie uit, ik lul mezelf wel naar binnen... of beter nog... ik laat me naar binnen lullen :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
ik weet niet of je standaard een cam mee mag nemen in de asta?
als dat mag dan lijkt het me fijn om met zijn 2je te gaan
er is nog wel een aanvrager maar dat valt wel te regelen dat de set niet daar heen gaat :disbelief

samen en set maken vind ik zelf wel fijn, ik heb dat vaak samen met t0mm1e gedaan, het lekkere eraan is dat je beide iets meer vrije tijd heb en dat je meer verschillende foto's krijgt omdat iedereen andere foto's maakt.

en ik hou wel van armin, zo jammer dat het een vent is :rolleyes:

Nee mag niet. Maar als we van tevoren effe afspreken, dan gaan we gewoon samen naar binnen. In de Asta sta je toch altijd +1 op de GL. Dus dan is dat geen probleem.
Probleem alleen is; Lexy (PF member, niet DjLex) is denk ik de 3e die um aangevraagd heeft. Hij kent iedereen bij de Asta goed , heeft in de Eau gewerkt. Hoop niet dat hij hem dan krijgt (zelfde bij Carl Cox....die wil ik GRAAG hebben!!).

Samen set maken is relaxed. Zou dan alleen fijn zijn als er ook 2 namen bij de set komen :D
Maareh...praat jij met Sanniej ofzo?
ahp2002
PM
SnuggLe
quote:
Originally posted by ahp2002
PM

Ja ja ja ja...whatever.
D'r is wel meer van dit soort gedoe op het forum, en die pm's zijn langzaam etc. En ik ben geen mod meer (vind ik zelf), dus doe ik het ook. Krijg wat met de voorbeeldfunctie.

franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Probleem alleen is; Lexy (PF member, niet DjLex) is denk ik de 3e die um aangevraagd heeft. Hij kent iedereen bij de Asta goed , heeft in de Eau gewerkt. Hoop niet dat hij hem dan krijgt (zelfde bij Carl Cox....die wil ik GRAAG hebben!!).

Samen set maken is relaxed. Zou dan alleen fijn zijn als er ook 2 namen bij de set komen :D
Maareh...praat jij met Sanniej ofzo?

ik denk dat ik vanuit mijn positie wel eninge sturing aan onze pr medewerkster kan geven bij het maken van een keuze voor de fotograaf van deze avond ;)
maar dat doe ik volgende week dan wel ff, moet ik overgens wel even weten of jij echt gaat, om te besluiten om hem op jou of op mijn naam te laten zetten. en misschien nog ff kijken of 2 cams ook mogelijk is ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
ik denk dat ik vanuit mijn positie wel eninge sturing aan onze pr medewerkster kan geven bij het maken van een keuze voor de fotograaf van deze avond ;)
maar dat doe ik volgende week dan wel ff, moet ik overgens wel even weten of jij echt gaat, om te besluiten om hem op jou of op mijn naam te laten zetten. en misschien nog ff kijken of 2 cams ook mogelijk is ;)

Doe dat dan meteen voor Carl Cox even :)

Ik wil wel naar Armin hoor, voor de gezelligheid. VOor de muziek doe ik het niet. Als er mensen komen voor een pre ben ik er 100% zeker...!! Ik ga wel ...

Zet hem op ons beiden naam, dat moet toch kunneP??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement