|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| haha de kolkie man is altijd goed voor leuke foto's :p |
|
|
| Optimus |
| gadverdamme, mensen neem dat terug of ik klap uit de school met de verstuurde PM's van Frans mwhahaha:disbelief :whip: |
|
|
| SnuggLe |
Frans, Chinees, kappen en nu hierheen komen.
En vooral die klote sjinees, je zou hier 8 uur zijn. Jij bent AAAAAAAAAAAAAALTIJD te laat! En nu niet blijven zitten tot het eindpunt he? :) |
|
|
| Optimus |
| bij mij is er altijd een ik-kom-te-laat marge van 30 minuten:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
bij mij is er altijd een ik-kom-te-laat marge van 30 minuten:D |
Maak dat 1,5 uur, kneus!
Je zou hier om 8 uur zijn. Wedden dat je half 9 niet red?
Dus KAP nou maar met posten :) |
|
|
| Three 'O Three |
Lex gaat mee, dus het feest kan gewoon doorgaan.
Paniekzaaier :mad: ;) |
|
|
| Optimus |
| jajajaja, ben er zo, nog 45 min:D |
|
|
| SnuggLe |
2 minuten nog.. hehehe hij is ECHT niet op tijd :)
{edit} Hij is gewoon op tijd! :) |
|
|
| Magic83 |
| hoe laat gaan jullie naar de asta ?? |
|
|
| pooley |
| snif snif bastards :/ |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Magic83
hoe laat gaan jullie naar de asta ?? |
Rond een uur of 11, half 12 wel binnen (hoop ik).
Sjinees, Frans en Moogwai zijn nu hier. |
|
|
| MaGiK54 |
| God jullie zitten bij ome Armin en ik moet dit missen, hoop dat jullie het naar jullie zin hebben. |
|
|
|
|