damned weet het antwoord niet... ff onderzoek doen ;)
heb um :tongue3
Verder staat dat je min. 21 moet zijn :nervous:
Ben 20 dus zullen ze mij wel niet laten winnen aangezien je @ t.nu 0ok je geboortedatum moet opgeven :whip:
lijers :whip: :rolleyes:
Asperge
Ik heb ook maar even meegedaan, beter win ik ff :D En mocht dat zo zijn dan kom k ook wel naar de preparty hehe:D Maarja ik ben ook pas 17 dus :whip: Zo gaar omdat je zo jong bent mag je niet naar binnen op die vette feesten:whip: