|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| quote: | Originally posted by Robert
blijf maar met dit soort ideeen komen, ik zal ff kijken of ik armin morgen kan spreken erover.
tegen over de asta is misschien wel handig.
trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur. | Eten met Armin??? Wie wilt DAT nou?????????????? :p :p :p :p :p hihihihi |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by ambs
Eten met Armin??? Wie wilt DAT nou?????????????? :p :p :p :p :p hihihihi |
eten? wie zei wat over eten?? :conf::):p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robert
trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur. |
Pas wel op, want er is maar 1 parkeergarage 's nachts open. Let daar dus op :) |
|
|
| SnuggLe |
Pre party was bij mij ja :D
Maar als armin komt ga ik entree heffen, dat past er niet in :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Robert
trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur. |
Zet hem vooral niet onder het stadhuis/Spui, want die is tot 1 uur ofzo open ook qua uitrijden. Der zijn een paar TA'ers die daar nog steeds nachtmerries van hebben. Onder "Het Plein" is het volgens mij wel 24 uur uitrijden en ook de "Laan" is 24 uur uitrijden. |
|
|
| tijs08 |
Lijkt me een heel vet idee Robert!!
Al is het wel iets anders dan een US meeting, daar staat Trance nog in de kinder schoenen.. terwijl het hier praktisch is uitgevonden :p
Maar ik hoop natuurlijk wel dat dit gaat lukken!! :D
kleine impressie van Cocoon...


en ik zou hem dit keer gewoon niet in een parkeergarage zetten... :mad: |
|
|
| Robert |
| ja die ondergrondste onder dat plein vlak bij de mac was relax omdat het lekker dichtbij was en makkelijk, alleen aardig duur. die was trouwens gewoon 24u open |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Echt VET idee Robert! :) lijkt me super! |
Yeah absolutely... als dit doorgaat ben ik er zeker bij!!! Als je dat zou kunnen regelen... wow!!! :eyes:
Die after-babbel met Markus Schulz was ook cool, ff kletsen met Armin lijkt me toppie :D |
|
|
| Magic83 |
| als dit doorgaat wordt ik gek dat ik zaterdag moet werken :nervous: :eyespop: :whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| Cool, maar wie regelt het nou dan????? |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Cool, maar wie regelt het nou dan????? |
hopelijk kan ik armin vanavond spreken, ff vragen of hij daar zin in heeft. misschien heeft hij wel andere plannen. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Robert
hopelijk kan ik armin vanavond spreken, ff vragen of hij daar zin in heeft. misschien heeft hij wel andere plannen. |
Als je dat voor elkaar krijgt ben je mijn held ;) |
|
|
|
|