|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
nopes is gewoon regulier tentamen:whip: |
idd :whip:
Gelukkig geef ik zaterdags mn verjaardagsfeestjuh :D |
|
|
| sndh |
veterdevet :P
ik ga denk ik ook, maar weet iemand wat de leeftijdsgrenzen voor dit zijn.... ? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sndh
veterdevet :P
ik ga denk ik ook, maar weet iemand wat de leeftijdsgrenzen voor dit zijn.... ? |
21+ |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
21+ |
Dat klinkt naar:( , zat er serieus aan te denken om te gaan. Onder voorwaarde dat er wat vrienden mee willen gaan. Maarja als 17 jarige kom je er dan zeker niet in? |
|
|
| MaGiK54 |
| Vriendin van me van 18 werd laatst geweigerd door der leeftijd in het weekend. Let nooit zo op of iemand geweigerd wordt aan de deur bij een club, maar tis wel opvallend dat er in het weekend nooit echt veel jonkies rondlopen in de Asta. |
|
|
| kolkiewolkie |
EEN SOLO!
EXCELLENT!
//me herinnert zich een UITSTEKENDE solo ongeveer een jaartje terug :D :D :D
| quote: | | lach maar, maar ik heb dus zaterdagochtend mijn laatste tentamen.. |
dát noem ik nou pas een ed op opleiding zeg :eyes: :eyes:
sjesus, ik dacht dat naar school gaan op zaterdag al een 30 jaar geleden afgeschaft was maar blijkbaar niet....:eek: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
EEN SOLO!
EXCELLENT!
//me herinnert zich een UITSTEKENDE solo ongeveer een jaartje terug :D :D :D
|
Ik geloof niit dat Armin nog een keer zooo lang gaat draaien Gert:D Mooi mooj, dr komen steeds meer mensen:) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik geloof niit dat Armin nog een keer zooo lang gaat draaien Gert:D Mooi mooj, dr komen steeds meer mensen:) |
met de helft van die set ben ik al DIK tevreden :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
met de helft van die set ben ik al DIK tevreden :D |
Hier nog een :D |
|
|
| Partyhardy! |
Ja! mega Top nieuws dit natuurlijk! :tongue3 ik heb Armin nu al weer een tijdje niet live gehoord alleen die slappe ASOT's van de laatste tijd dus hij mag me dan weer eens laten horen waarom ik hem 1 van de beste vind! :toocool: Een Solo is echt masterlijk! VET!! :eyespop:
Hier ga ik natuurlijk zeker bij zijn! :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| Pre party bij mij dan (of after)?? :) |
|
|
| franzelare |
| pre en after ;) |
|
|
|
|