|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
| hoe laat is het verstandig om voor de deur van de asta te staan ?? |
|
|
| Stegay |
maar weer ff het traditionele lijstje met aanwezigen neem ik aan:
| quote: |
ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
moogwai
|
ik mis er vast wat. zelf aanvullen aub |
|
|
| Dj Lex |
| quote: |
ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
moogwai
Lexie
|
|
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
Engeltje
moogwai
Lexie
|
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: |
ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
moogwai
Engeltje
Franzelare
Lex
|
Frans vergeten... :)
Maareh..komen er nog meer mensen van tevoren effe langs wat drinken. Lex, Ei, Partyhardy? |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
moogwai
Engeltje
Franzelare
Lex
303
Tijs08
total woot |
|
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Frans vergeten... :)
Maareh..komen er nog meer mensen van tevoren effe langs wat drinken. Lex, Ei, Partyhardy? |
Ik had graag gekomen Bram, maar een goeie vriendin van me vond het een goed idee om haar housewarming ook op die dag te doen, dus dan ga ik daar maar heen voor ik naar de Asta ga...
ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
moogwai
Engeltje
Franzelare
Lex
303
Tijs08
total woot
Miss Z (Be) |
|
|
| SnuggLe |
| Wouter je komt ook! Cool! Wist ik niet! :D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by eieregooie
ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
moogwai
Engeltje
Franzelare
Lex
303
Tijs08
total woot
Miss Z (Be)
dj_spare |
|
|
|
| Partyhardy! |
| Hoe laat en waar is de meeting? :) |
|
|
| Frankisback |
DON'T Forget ME
Ik ben er ook bij hoor :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hoe laat en waar is de meeting? :) |
Rechts voorin bij de dj? Om 0030? |
|
|
|
|