|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
|
View this Thread in Original format
| Enrico |
Joepie, Armin van Buuren komt weer gezellig voor ons draaien op vrijdag 28 november.
Het zal vast wel weer cool worden, net als vorige keer :)
Bron: www.arminvanbuuren.nl |
|
|
| TranceFool |
| Mooie gelegenheid om eindelijk eens naar de Asta te gaan, lijkt me leuk om hierheen te gaan :) |
|
|
| franzelare |
dat duurt nog rete lang man!!
maar I (L) armin op het moment dus ik denk dat ik wel ff kom buurten :) |
|
|
| Optimus |
| He Frans, vanwaar die plotselinge liefde voor trance?:tongue2 :disbelief |
|
|
| franzelare |
heb altijd veel trance geluisterd! de cd's van iris zijn hier allemaal helemaal op gedraaid!
ben nu het gebeuq enzo ff helemaal zat, en goede hardcore feesten zijn er ook bijna niet meer te vinden :( af en toe nog een goed terrorfeest maar meer ook niet.
dus voor mij de laatste tijd weer lekker trance en techno.
ik vind armin weer helemaal top sinds ultrashock waar hij een superset neerzette!! en 3 weken erna in antwerpen was hij ook weer top! (en ja san heeft me meegesleept naar die feesten, denk dat je daar op doelt :happy2: ) |
|
|
| MaGiK54 |
Had deze avond al gespot op de site van Armin en helaaaaaaaaaas moet ik dit feessie ook missen. Ga me vakantie annuleren, geen Cox en Armin in de Asta en geen Tiesto @ Panama :whip: :whip: :whip: :whip:
En als dit een solo of Armada-avond gaat worden dan ga ik helemaal agressief worden :nervous: |
|
|
| ambs |
| Ik ben ook aanwezig!!! maar "in spirit"! bah, echt kut dat ik al deze armin feestjes mis! Amerika is denk ik niks voor mij! :( |
|
|
| kolkiewolkie |
OE OE OE, dit ziet eruit alsof het echt in het ultieme feestweekend zou passen!
donderdags jeff mills
vrijdags armin
zaterdags nexus (toch?)
:D :eyes: :wtf: :haha: :eyespop:
echterrrr ik voorspel tentamens. Ik heb nog niet gekeken maar ik wéét gewoon dat zulke geilerij al-tijd verziekt wordt door tentamens. |
|
|
| SnuggLe |
Maybe ben ik er ook wel, als er zoveel mensen komen. Lijkt me gezellig :)
Dan zaterdag maybe Nexus, en zondag voetbaltoernooi :D :D |
|
|
| M_Peror |
| Ik ben er beslist bij, en met een beetje mazzel Engeltje deze keer ook weer! :D |
|
|
| Magic83 |
present.
ook voor mij eindelijk een goede gelegenheid om eens naar de asta te gaan, wat ik al een tijdje van plan was :) |
|
|
|
|