return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 31)
View this Thread in Original format
Magic83
mjah het was echt een vage avond. Allemaal super nr's.
Elke keer wist je na een tijdje dat als er ff een minder nr was dat de volgende weer een goeie zou zijn.

Achteraf balen dat ik om 4 uur weg ben gegaan als ik zie welke nr's er nog gedraaid zijn... :nervous:
Tim81
Je moet ook nooit voortijdig afhaken en zeker niet bij een super-DJ zoals Armin van Buuren. Het motto is veelvuldig "Save the best for Last"!!!
TranceFool
Wil nogmaals ff zeggen dat ik er verschrikkelijk van baal dat ik dit WEER heb moeten missen! :mad: . Lekker 7:00 uur mn nest uit om een tentamen te mogen maken op zaterdag, net als Jappio. Kan er nog steeds nie over uit. Op een of andere manier moet ik altijd gewoon Armin missen in Den Haag. Dat was al zo met de Eau en nu de Asta er is ook, niet te geloven :(
SnuggLe
Foto's staan op Partyflock!
Heel erg veel TA-ers die er opstaan, ook beide Belgische dames!

Dus kijk hier:



http://party.snt.utwente.nl/flock/S...6/ALL/true.html


Hoop dat jullie ze leuk vinden, Frans en ik hebben ze gemaakt..
franzelare
natuurlijk zijn ze leuk man :D daar is geen twijfel over mogelijk :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 
Privacy Statement