|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
mjah het was echt een vage avond. Allemaal super nr's.
Elke keer wist je na een tijdje dat als er ff een minder nr was dat de volgende weer een goeie zou zijn.
Achteraf balen dat ik om 4 uur weg ben gegaan als ik zie welke nr's er nog gedraaid zijn... :nervous: |
|
|
| Tim81 |
| Je moet ook nooit voortijdig afhaken en zeker niet bij een super-DJ zoals Armin van Buuren. Het motto is veelvuldig "Save the best for Last"!!! |
|
|
| TranceFool |
| Wil nogmaals ff zeggen dat ik er verschrikkelijk van baal dat ik dit WEER heb moeten missen! :mad: . Lekker 7:00 uur mn nest uit om een tentamen te mogen maken op zaterdag, net als Jappio. Kan er nog steeds nie over uit. Op een of andere manier moet ik altijd gewoon Armin missen in Den Haag. Dat was al zo met de Eau en nu de Asta er is ook, niet te geloven :( |
|
|
| franzelare |
| natuurlijk zijn ze leuk man :D daar is geen twijfel over mogelijk :p |
|
|
|
|