|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| Super foto's weer! En een cool verslag ook! Doen beide absoluut recht aan deze avond... |
|
|
| eieregooie |
| Jaaa Snug, ze zijn geslaagd :D Top! |
|
|
| Magic83 |
hoop bekende koppen, leuke foto's!
Goeie kwaliteit ook man met watvoor camera heb je ze gemaakt? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Magic83
hoop bekende koppen, leuke foto's!
Goeie kwaliteit ook man met watvoor camera heb je ze gemaakt? |
Valt wel mee hoor, kwali vind ik neit super :S
Is een Ixus 330.
Jammer dat we hier geen pix kunnen linken, dat mag niet meer vanaf PF. Zitten namelijk wel leuke tussen, ook van de belgische vrienden. |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Valt wel mee hoor, kwali vind ik neit super :S
Is een Ixus 330.
Jammer dat we hier geen pix kunnen linken, dat mag niet meer vanaf PF. Zitten namelijk wel leuke tussen, ook van de belgische vrienden. |
Hhmm nahjah hoeft toch ook geen superkwaliteit te zijn... tis toch geen mega groot formaat.
En je hebt de link toch gepost dus dat is dan toch goed :)
Jammer dat je trouwens vaak je camera niet mee mag nemen.
Heb zelf ook digicam en tis altijd gaaf om pics te maken maarja :mad: |
|
|
| moogwai |
Snuggle, Franzelare, Terpischore de foto's zijn echt top! Bedankt :)
En weer een klasse verslag Tim, alleen je mist de terugreis ;)
| quote: | Originally posted by Magic83
Weet iemand trouwens hoe dat 'break-beat' nr heet met een mannen vocal waar o.a. 'in the valley' en 'shiitttt' en 'xtc' in voorkomt??
|
Dit is Deeper - Flash
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maareh..met de gastenlijst was niet goed geregeld, Moogwai en ik krijgen nog geld terug... :S |
Idd.. stelletje prutsers daar bij de Asta!
Maar voor de rest was alles top natuurlijk!!! |
|
|
| emmabiatch |
| quote: |
Jammer dat we hier geen pix kunnen linken, dat mag niet meer vanaf PF. Zitten namelijk wel leuke tussen, ook van de belgische vrienden. |
kheb ze gezien !!! ze zijn super! echt waar !!!!
jullie staan ook enkele keren op mijn videocamera, na d'examens zullen stukjes van de video op internet staan...
dus nog ff wachten ;) |
|
|
| franzelare |
ik sta volgens mij er ook nog wel een aantal keer op want ik zag een paar keer die cam op mijn snufferd gericht worden ;)
ik wacht me spanning af, want het is altijd leuk een top feest terug te zien! |
|
|
| Optimus |
| ik heb net ASOT 125 gedownload waarin Armin Spiral draait, wat een track:eyes: :eyespop: :cool: |
|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik heb net ASOT 125 gedownload waarin Armin Spiral draait, wat een track:eyes: :eyespop: :cool: |
yesssssssssss!!!
robert nickson rules!!!
ga allemaal vr hem stemmen als fuv fav op trance. nu ! |
|
|
| M_Peror |
| He, hoorde ik dat nu goed zojuist? Volgende week in ASOT... de eerste twee uur van zijn set van deze avond! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by M_Peror
He, hoorde ik dat nu goed zojuist? Volgende week in ASOT... de eerste twee uur van zijn set van deze avond! |
Yep, volgende week de eerste 2 uur van Armins set :) |
|
|
|
|