|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja ja ja ja...whatever.
D'r is wel meer van dit soort gedoe op het forum, en die pm's zijn langzaam etc. En ik ben geen mod meer (vind ik zelf), dus doe ik het ook. Krijg wat met de voorbeeldfunctie. |
Thats the way aha aha I like itttt hehehe:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
Thats the way aha aha I like itttt hehehe:D |
hehehe, kom jij eigenlijk nog donn :) ?
ik heb hier NU al echt GRUWELIJK veel zin in trouwens :D :D |
|
|
| Robert |
ik ben er :)
heb er ook zin :) |
|
|
| Dj Lex |
| Ben er ook bij denk ik. Heb in ieder geval geregeld dat ik later kan gaan werken dan 10 uur :) |
|
|
| M_Peror |
I'll be there, en Engeltje komt misschien ook mee.
Nog 11 nachtjes slapen... ;) :p |
|
|
| Partyhardy! |
| Ja dat gaat weer knallen! :eyespop: heeerlijk! :cool: |
|
|
| Robert |
| eigenlijk zou er net als die amerikanen altijd doen ook een TA meeting met armin geregeld moeten worden... ? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Robert
eigenlijk zou er net als die amerikanen altijd doen, ook een TA meeting met armin geregeld moeten worden... ? |
Als jij denkt dat je dat kan regelen ben ik zeker van de partij :D |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als jij denkt dat je dat kan regelen ben ik zeker van de partij :D |
als jij ergens weet dan kan ik het wel aan armin/armada voorstellen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Robert
als jij ergens weet dan kan ik het wel aan armin/armada voorstellen. |
Pre party bij Snuggle thuis was het toch? :p |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Pre party bij Snuggle thuis was het toch? :p |
haha.. maar ff serieus, als je ergens weet (zo goed ken ik den haag niet) kan ik ff vragen of armin er zin in heeft. moet wel ff een beetje snel geregeld worden |
|
|
| MaGiK54 |
God beter wordt er geen meeting met ome Armin geregeld, eerst moet ik al een solo van hem missen en nu misschien nog een TA-meeting met hem :whip: :whip: :whip: :whip:
Lot's of phun verder hoor iedereen, ik gun het jullie wel hoor ;) |
|
|
|
|