|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Rechts voorin bij de dj? Om 0030? |
Best!
Maar de meeste ken ik wel en zie ik al wel daarvoor. |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik had graag gekomen Bram, maar een goeie vriendin van me vond het een goed idee om haar housewarming ook op die dag te doen, dus dan ga ik daar maar heen voor ik naar de Asta ga...
ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
moogwai
Engeltje
Franzelare
Lex
303
Tijs08
total woot
Miss Z (Be)
dj_spare
Amber |
|
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Rechts voorin bij de dj? Om 0030? |
prima! als ik door de beveiliging kom ben ik van de partij in mijn armada-shirt :P :D |
|
|
| franzelare |
| gratis of niet, ik heb er zin in!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
lui die komen
- ahp2002
- snuggle
- eieregooie
- optimus
- partyhardy!
- magic83
- robert n.
- m_peror
- moogwai
- Engeltje
- Franzelare
- Lex
- 303
- Tijs08
- total woot
- Miss Z (Be)
- dj_spare
- Amber
- Kolkie
trouwens, ik kom niet naar de pre-party. Ten eerste kom ik met 2 kameraden/studiegenoten (jaja, tegenwoordig hoeft kolkie niet meer alleen op stap :D :D ) en ten tweede heb ik tot half 5 tentamen.. als ik dan nog naar huis ga etc. dan ben ik gewoonweg niet voor een uur of 10 in den haag.. is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams :nervous: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Robert
heb net met maykel van armada gesproken, en helaaas kan er vrijdag geen ta-meeting plaats vinden. armin zit 's middags in groningen en heeft geen tijd. armada zei wel dat ze een voor de volgende keer een ta-meeting wilden regelen.
helaas, ik heb het geprobeerd.
zie julie vrijdag misschien wel. |
vertel, waar? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
lui die komen
- ahp2002
- snuggle
- eieregooie
- optimus
- partyhardy!
- magic83
- robert n.
- m_peror
- moogwai
- Engeltje
- Franzelare
- Lex
- 303
- Tijs08
- total woot
- Miss Z (Be)
- dj_spare
- Amber
- Kolkie
trouwens, ik kom niet naar de pre-party. Ten eerste kom ik met 2 kameraden/studiegenoten (jaja, tegenwoordig hoeft kolkie niet meer alleen op stap :D :D ) en ten tweede heb ik tot half 5 tentamen.. als ik dan nog naar huis ga etc. dan ben ik gewoonweg niet voor een uur of 10 in den haag.. is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams :nervous: |
Zo zo het wordt druk in de Asta :)
Nou, er komen niet veel mensen naar de pre meeting ;) Iedereen heeft al wat anders te doen etc, maar maakt niet uit, zie iedereen in de Asta wel. Tot nu toe komen alleen Frans, Optimus, M-Peror en Engeltje.
Des te minder zielen.... des te meer bier :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams :nervous: |
man, het is 5 minuten lopen van Centraal Station af:D en als je zo lui bent om de tram te pakken, pak gewoon tram 3 die je ook zou pakken als je naar de Eau zou gaan (als je dat nog weet:)), na 2 haltes mag je er weer uit, dan sta je 10 meter van de Asta af (is aan de overkant van de tramhalte) |
|
|
| Frankisback |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
lui die komen
- ahp2002
- snuggle
- eieregooie
- optimus
- partyhardy!
- magic83
- robert n.
- m_peror
- moogwai
- Engeltje
- Franzelare
- Lex
- 303
- Tijs08
- total woot
- Miss Z (Be)
- dj_spare
- Amber
- Kolkie
- Frankisback
|
|
|
|
| dj_spare |
Ik hoorde net weer dat een ander beveiligingsbedrijf de controle gaat uitvoeren, mede omdat het bij Carl Cox dus een beetje is misgegaan.. dit bedrijf gaat strengere controles uitvoeren, waaronder grondige leeftijdscontroles... dat betekent dus dat ik er waarschijnlijk niet in kom.. zelfs de medewerkers moeten pasjes hebben waarmee ze kunnen laten zien dat ze medewerker zijn.
das best kut als het waar is.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Ik hoorde net weer dat een ander beveiligingsbedrijf de controle gaat uitvoeren, mede omdat het bij Carl Cox dus een beetje is misgegaan.. dit bedrijf gaat strengere controles uitvoeren, waaronder grondige leeftijdscontroles... dat betekent dus dat ik er waarschijnlijk niet in kom.. zelfs de medewerkers moeten pasjes hebben waarmee ze kunnen laten zien dat ze medewerker zijn.
das best kut als het waar is.. |
Wat is je bron? Kan het hier wel even checken anders....
Zou wel minder zijn Spare als je er niet in komt. Maar denk dat het nog wel meevalt met die controles. Probleem bij Cox was de warmte/drukte, niet de leeftijd. OMDAT het zo druk was controleerden ze strenger. Het is niet omdat ze controleren was het minder druk. Oorzaak , gevolg. Tenminste, dat denk ik. Want ik neem aan dat het niet zo druk wordt als bij OMe Karel! |
|
|
| Magic83 |
| ik ben 20 en met me postuur/uiterlijk kom ik er echt wel in alleen als ze gaan controleren ben ik toch echt de pineut :rolleyes: :p |
|
|
|
|