|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
kenkerzz ik wil oooookkk :nervous:
maar krijg zaterdag nooit vrij weet ik nu al :whip: |
|
|
| Tom Lont |
| Jaa, wij gaan er ook heen. Ik vind de geluidskwaliteit matig daar, maar dat maakt niks uit, mooi wordt het toch wel :) |
|
|
| ambs |
| Misschien vlief ik ook wel eventjes over naar het koude landje voor deze solo :p:whip: |
|
|
| Partyhardy! |
| Tot wanneer zit je daar dan in the states? en wat doe je daar? voor studie of voor altijd? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
pre en after ;) |
Eh..ligt eraan of ik er naartoe ga :D Anders alleen PRE :D
Maar iedereen is dus uitgenodigt om langs te komen. Lijkt me gezellig! |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Tot wanneer zit je daar dan in the states? en wat doe je daar? voor studie of voor altijd? :) |
Ik woon hier nu, bij m'n ouders... misschien dat ik over 5 jaar terug naar nederland ga... maar dat duurt nog een aardig tijdje :( |
|
|
| franzelare |
nouja als tin zegt dat hij komt komt hij toch weer niet, de SL3T laat het vanavond voor armin ookal afweten op het laatste moment.
omdat hij heeft gehoord dat er hitjes op de radio komen :conf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
nouja als tin zegt dat hij komt komt hij toch weer niet, de SL3T laat het vanavond voor armin ookal afweten op het laatste moment.
omdat hij heeft gehoord dat er hitjes op de radio komen :conf: |
ja, echt een naaistreek van die gast he, eerst die partyflock meeting.
Vanavond ook al weer niet komen.......begin haast te twijfelen of hij wel een addict is....... |
|
|
| franzelare |
volgens mij houd hij helemaal niet van housemuziek maar gewoon van gordon en dat soort zooi!
het is gewoon een verraaier!
nog erger dan iemand met een TMF ID! |
|
|
| Optimus |
| Ik ben gewoon solidair!! Als ik wél ga zonder Bas, is het gewoon lullig voor hem! Ik zou eigenlijk met hem gaan, nou, dan ga ik maar niet, als ik zonder hem moet. En asta ga ik wel zeker zeker zeker hoor:D |
|
|
| franzelare |
zwak excuus!
dat kost je een ban op flok! :disbelief |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
volgens mij houd hij helemaal niet van housemuziek maar gewoon van gordon en dat soort zooi!
het is gewoon een verraaier!
nog erger dan iemand met een TMF ID! |
Nu krijgen we eindelijk een zeer realistisch beeld van deze knakker.
Beetje jammer dit: verraaier, naaier, matenaaier, wegrenner, hitjeskenner.enzenzenz |
|
|
|
|