|
Het grote TA-foto-topic
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
Zucht, in de herkansing dan maar :(
Iedereen heeft tegenwoordig wel een digitale camera, en nu je er meer mee kan dan alleen foto's schieten op feestjes, dacht ik, waarom niet een topic om mooie (natuur) foto's te posten... :)
Net ff rondje gemaakt bij zonsondergang, met dit als resultaat:











 |
|
|
| HardKiller |
Nog een keer dan :p
USA foto's:






 |
|
|
| Dr Oetker |
Vakantie Frankrijk, vanuit rijdende auto gemaakt :cool:
1 of andere grot in frankrijk
lekker dichtbij :D
Eieregooi op parkpop

[edit] Ixus 330 (zelfde probleem als bij snuggle qua scherpte), maar tis toch echt tijd voor een nieuwe camera want me display is kapot :( |
|
|
| Jappio |
Misschien leuk om erbij te vermelden wat voor camera je hebt..
Wat foto's van mij genomen met mn konica minolta dimage g400:
mallorca boulevard:
klik
Bram / snuggle zn favo kar op de danceparade:
klik
Stukje cultuur in vlissingen:
klik
ander stukje cultuur in vlissingen:
klik
stukje cultuur in brussel:
klik
huldiging van gouden medaille winnaars in athene (dit is El Guerrouj) (ivo van damme memorial brussel):
klik
Gebukt Bernard Williams voor zijn 200 m en op de achtergrond isenbayeva voor haar wereldrecordsprong van 4.92:
klik
[edit] geen doorlinksite :( klikken dus! ;) [/edit]
[edit2] ook geen doorkliksite :nervous: --> MIJN SITE dan maar [/edit2]
Beetje jammer die gratiz sites ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Bram / snuggle zn favo kar op de danceparade:
klik
|
LoL, daar heb ik nog de halve dag opgestaan toen:

Paar leuke foto's dan nog, even een tegenhanger van de stillevens met alleen maar natuur en :

Ook de FFWD, vond het contrast tussen het blije partymevrouwtje en de grillige ME wel vet.

Rook vind ik echt cool....!

Cafe D'Anvers tijdens Sasha. Mensen uit hun dak en die oude bakstenen muur vond ik echt gaaf bij elkaar passen.

Ik vind architectuur altijd wel vet.... zo ook deze van de Westfalenhallen in Dortmund.

Niet echt scherp (mijn oude Ixus), maar wel een mooi beeld van de Chinese muur. Contract vind ik wel leuk.

Ook mijn oude Ixus, in de bergen in China tijdens een horsetrek. Hier zit de 'rule of thirds' ook wel goed in volgensmij.

Vind vooral het verschil met voorgrond/achtergrond hier erg erg vet...die 3 lui erachter!

FFWD... dame komt echt goed en gaaf naar voren uit die rook!

Hong Kong oude Ixus. Niet scherp, maar ik vind nog wel een van mijn mooiere foto's, gewoon het contrast en de kleuren.

Thailand, Bangkok.... ech te vet! :eyespop:

Ixus en dus onscherp. Kleurstoffen op een marktje.

Beetje spelen met voorgrond en achtergrond.

Beetje jammer deze, had iets meer moeten inzoomen. Maar toch wel vet!

Stilleven met bootje, Ko Toa
Dat waren alle vette die ik zo online had, verder geen zin om te gaan zoeken, ik ga wel meekijken/lezen :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

Vind vooral het verschil met voorgrond/achtergrond hier erg erg vet...die 3 lui erachter!
|
Als je nou een stuk naar links was gaan staan met Anke naast het water, dan had je daar nog diepte in kunne creeren. (lijnperspectief, hetzelfde effect heb je als je op treinrails gaat staan en naar de horizon kijkt).
Als je dan ook nog eens het huisje iets meer zichtbaar had gemaakt had je op de achtergrond ook nog een leuk onderwerp gehad die meer zou opvallen. Die personen geven inderdaad ook diepte weer door de grootte van de personen. Alles bij elkaar had je een betere dieptewerking in 3 lagen gehad. Nu is het (voor mij dan :) ) iets te plat. Het zijn details maar het werkt uiteindelijk wel. |
|
|
| jp |
Aandacht voor detail :)






 |
|
|
| franzelare |
| ik haat foto's :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik haat foto's :whip: |
Ik koop je camera wel over...150 euro :D? |
|
|
| Smirnoff |
Een bloem, vakantie in september rhodos.
Een kat, zelfde vakantie.
Een Limoen aan een boompje
Lief poesje :D
Dagje strand Gran Canaria aug. 04
Macro :)
Een prachtig stilleven.
Panoramafoto gran canaria
Tja .. ;) bij mij in de tuin |
|
|
|
|