|
[23-09-05] 18 Years Illusion
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Friday 23 september 2005 > 18 YEARS ILLUSION @ Sportpaleis Antwerpen
3 Rooms
30 Lasers
VVK 20€
VVK - VIP 30€ (inclusief toegang tot de vip-ruimte, glas champagne en een speciaal buffet)
De line up gaan ze maar vrij geven op zondag 14 augustus maar een naam die ik al heb gevonden is Ronald Van Gelderen. |
|
|
| Hydra |
| Die 30 lasers is blijkbaar van de flyer gehaald. Dat maakt het niet echt geloofwaardiger... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Hydra
Die 30 lasers is blijkbaar van de flyer gehaald. Dat maakt het niet echt geloofwaardiger... |
Van de Darcon Productions site. Tussen die 30 zullen wel enkele lasers zitten die niet zo krachtig zijn maar toch de naam laser krijgen. |
|
|
| Mindphaser |
Aantal lasers zegt ook niet zoveel natuurlijk.. gaat er maar net om hoe krachtig ze zijn en wat je ermee doet.
Ben overigens zeer benieuwd naar de line up! |
|
|
| Tutti |
Volk zal der zijn met Tiësto op de affiche.  |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tutti
Volk zal der zijn met Tiësto op de affiche. |
waar ziet gij tiesto staan op de affiche :p :p :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Van alle letters op de affiche kunt ge wel Tiesto samenstellen :p :toothless
Het gerucht doet idd wel de ronde, maar zolang er geen bevestiging is loopt het veel kans om een eigen leven te gaan leiden :p |
|
|
| lost_in_trance |
Cor Fijneman
Mike Koglin
Danjo & Styles
Zeker een of twee in de drie |
|
|
| Tutti |
| quote: | Originally posted by Zehra
waar ziet gij tiesto staan op de affiche :p :p :p |
Ga der niet over uitwijden, maar we zullen zien. ;) |
|
|
| FUSyke |
| We zullen wel zien wie er komt en ik hoop op toch wat andere namen dan de gene die hier al zijn vernoemd. |
|
|
| Bunz |
| gingen ze Paul van Dyk es nie score ? :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Tutti
Ga der niet over uitwijden, maar we zullen zien. ;) |
inderdeed dat nieuws over tiesto op illusion heeft op d4m gestaan, in de review van tiesto in de versuz een paar maandjes geleden.
iemand was dat te weten gekomen ofzoiets.. alle het was voor een evenement in september... zoiet iets in de aard was het, dacht ik |
|
|
|
|