|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Bent gij er al geweest ? :o
De DJ's van Illusion spele de random party muziek
nix speciaals dus:toothless |
kzat er tot 2 maand geleden bijna elk weekend...
ma bon we gaa ndie discutie ni herbeginnen, een 100% trance boite vinde in belgie ni, hoe spijtig ook.
Ga gewoon is op zoek naar recente dj nico/jan setjes en ge zult u verschieten.
Jan probeert elke week nieuwe trance platen te draaien, en ja soms komt er nekeer iets harder in voor.
OH NO MIJN AVOND NAAR DE KLOTEN DOOR EEN PAAR LIEDJES ! |
|
|
| emma |
ik denk dat ik ook eens 'n kijkje ga nemen, 20 euro is idd ni veel geld.
over de draaikwaliteiten van de illusion dj's :
ik heb ze enkel horen draaien op illusionfeestje in sportpaleis en op illusion beach en ik moet zeggen dat dat wel heel erg tegenviel.
Zat geen structuur in hun set en de platen waren ook ni alles.
Maar ik kan wel begrijpen dat ze in de club anders draaien dan op grote feesten ! |
|
|
| Kelly* |
Ik vond de tweede set van Wout op Illusion at the Beach (die vrijdag toen Ferry Corsten draaide...) echt goed. Hij draaide toen buiten echt leuke trance nummers. Zowel oude als nieuwe en bekende en onbekende.
Wout rulez :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Ik vond de tweede set van Wout op Illusion at the Beach (die vrijdag toen Ferry Corsten draaide...) echt goed. Hij draaide toen buiten echt leuke trance nummers. Zowel oude als nieuwe en bekende en onbekende.
Wout rulez :D |
mja sorry ik vond die set echt slecht op enkele nummers na :p
Maar ga zeker nog is illusion bezoeken, maar dan toch als dandjo en rob styles komen |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by djcresto
mja sorry ik vond die set echt slecht op enkele nummers na :p
Maar ga zeker nog is illusion bezoeken, maar dan toch als dandjo en rob styles komen |
kan zijn dat we sets anders beoordelen natuurlijk...
ik vind een set geslaagd dak me dik geamuseerd heb en voos hebben kunnen meedoen op de vocals. Mixstijl en alles kunnen mij bij zulke dj's minder schelen ...
Alsek mij amuseer wast goed! kan natuurlijk ook altijd aan de rode wodka gelegen hebben maar ik heb ni stilgestaan toen :clown: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
Maar ga zeker nog is illusion bezoeken, maar dan toch als dandjo en rob styles komen |
dito, zit hier nog met twee vrijkaarten voor The Rising Sun.. en als hun sets een reflectie zijn van hun recente producties :eyes: |
|
|
| Push2005 |
| Kun je een paar goede nieuwe producties van hen zeggen ? Kben benieuwd, wan ik heb die mannen al een tijdje niemeer gevolgd :) |
|
|
| TOR |
mn favorieten momenteel:
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Primer Remix)
PG2 - Forum of Love (Danjo & Styles Remix) |
|
|
| lost_in_trance |
Heerlijke tune!
Primer - Skywalker
Ik hoop dat ze gedurende volgende rising sun het zullen draaien.. |
|
|
| djcresto |
anders moeten we bij de volgende rising sun eens met een ganse bende van het forum afspreken?
Wanneer is de volgende keer? |
|
|
| Kaidreas |
| deze vrijdag, of vrijdag erachter??? |
|
|
|
|