return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 18)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En maar 3 kwartier Ton TB :stongue:

das waarschijnlijk zelf nog te veel
Push2005
Van Gelderen in het begin ... waar halen ze het ?!? Ik vind da een goei DJ nochtans.

En bah, 3 kwartier Ton TB. Veel te weinig. Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat ze Montana afficheren en hem dan vervangen; Montana is stukken beter. Op Tomorrowland kwam Mark Norman ook nie af ... Shame on you BlackHole !

Tiësto zal maar alles moeten goedmaken zeker ;)
Khoop alleszinds dat hij vettige techtrance gaat draaien.
Synthesia
Hoop het ook en dat dit 1 van DE parties van het jaar word. Heb er in ieder geval al ENORM veel zin in :D :D
djibberonacid
ik heb ook superveel zin, de Illusion parties vind ik over het algemeen altijd wel top!!

Tiësto zal zijn best wel doen daar twijfel ik ni aan, en het licht dat voor Illusion gebruikt wordt moet naar het schijnt ongezien zijn in België! Verder verwacht ik ook wel iets van Wout vs Regi en natuurlijk The Level bangelijk he!!

:D
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Push2005
Van Gelderen in het begin ... waar halen ze het ?!? Ik vind da een goei DJ nochtans.

En bah, 3 kwartier Ton TB. Veel te weinig. Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat ze Montana afficheren en hem dan vervangen; Montana is stukken beter. Op Tomorrowland kwam Mark Norman ook nie af ... Shame on you BlackHole !

Tiësto zal maar alles moeten goedmaken zeker ;)
Khoop alleszinds dat hij vettige techtrance gaat draaien.

Van Gelderen in het begin, ja, best jammer, want ik vermoed dat die wel goed gaat draaien. 45 min TB is uiteraard veel te weinig idd, want ik ben eigenlijk wel fan, maar dat eigenlijk op basis van producties. En liever Ton TB dan Montana, want ik heb die laatste één keer gehoord (AiB in de Zillion), en dat viel biezonder tegen eigenlijk, weinig melodie in ieder gaval, nu ja, echt wel al een paar jaar geleden dat, dus ik zou beter stfu.
Ik verwacht wel een superset van Tiësto wat wil zeggen melodic, euphoric, epic en uplifting :D iets ala disney
edit, en regi heeft het verkorven bij mij sinds hij op illusion 16y zo werd opgehemeld in die kooi terwijl de #5 (denk ik) dj ter wereld (armin van buuren) het mocht afbollen in de schaduw. Ik wik mijn woorden, dat was een van de belachlijkste dingen die ik ooit gezien heb in mijn prille leven :s
Xilver
quote:
Originally posted by DJ Sid
Regi vs Wout, yes man!

Seriously... :rolleyes:
I hope you were being sarcastic...
diddi
Ik verwacht veel van Tiesto... maar ik vrees ervoor... Draait altijd maar matig vind ik tijdens 2-uur-setjes... Behalve dan op die mega-events, maar dat is illusion imo niet. Hopelijk peperen ze Tiesto goed in dat het niet zo commercieel moet zijn. Ik hoop zoals velen op een lekker uplifting, tech, medolic setje met veel ambi.

Wout is imo veeeeeeel beter als regi qua dj-kunsten. Hopelijk Wout dus vnl achter de wheels of steel. Regi zal wss weer zijn Milk Inc hitjes bovenhalen!

Had liever Marco V gezien dan Montana of Ton TB!

Eens benieuwd wat het "Dreamteam" inhoudt...
Synthesia
quote:
Originally posted by diddi
Wout is imo veeeeeeel beter als regi qua dj-kunsten. Hopelijk Wout dus vnl achter de wheels of steel. Regi zal wss weer zijn Milk Inc hitjes bovenhalen!

Laatste paar keren dat ik ze beide heb bezig gezien was het toch eerder het omgekeerde. Technisch was Regi toen echt stukken beter. Maar moest hij beginnen Milk Inc te draaien op een event zoals dit is dit toch beneden alles he. Denk toch niet dat hij dat zal doen..ben er bijna zeker van..t'zijn nog geen TMF Awards he diddi :p dus zooo commercieel zal het niet worden.
diddi
^ past op! ik had hem twee jaar geleden gezien denk ik (Regi) en amaai men kloten (da was toen Airwave, Mike Koglin en Marco V er waren)... ff een stijlverandering. Ik herinner me nog liedjes die tijdens de opbouw werden afgebroken.

Smaken kunnen verschillen natuurlijk...
Synthesia
Was inderdaad toen een mooie lineup met die namen maar ben niet geweest. Schandalig dat hij hun sets zo afbrak :eek:

Xilver
Regi is een janet
pooley
Emma of Synth, als 1 van jullie het kan komen ophalen in Diegem ( 8.30 - 17.30) of anders aan het sportpaleis zelf?

Wij gaan normaal tussen 22.30 en 23.30 aan het sportpaleis zijn.
Merci
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Privacy Statement