return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 8)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Synthesia
Creamfields in UK (met o.a. PvD, AvB, Ferry, Nu NRG!!!, Above & Beyond, Paul Oakenfold, etc.)

nice!

alleen Nu NRG live suckt imo
Synthesia
T'is te zien..heb er ook gemengde gevoelens over. Heb ze eens zien spelen in een discotheek (ook live) en dat was gewoonweg subliem (Free Fall, Connective, Dreamland 2005,...) 1 van de beste sets dat ik ook heb gehoord. Dan eens live op een rave en dat was ietsje te hard en er zat te weinig melodie in hun set. Hoop dat ze spelen zoals de eerste keer.

Free Fall is en blijft voor mij 1 van de schoonste uplifting trance tracks allertijden imo.
djcresto
quote:
Originally posted by Synthesia
T'is te zien..heb er ook gemengde gevoelens over. Heb ze eens zien spelen in een discotheek (ook live) en dat was gewoonweg subliem (Free Fall, Connective, Dreamland 2005,...) 1 van de beste sets dat ik ook heb gehoord. Dan eens live op een rave en dat was ietsje te hard en er zat te weinig melodie in hun set. Hoop dat ze spelen zoals de eerste keer.

Free Fall is en blijft voor mij 1 van de schoonste uplifting trance tracks allertijden imo.

idd heb ze gezien op dancevalley en dat was maar boenke boenke. Buiten connective en dreamland waren het allemaal hardere nummers.
Real
*bump*

Waarschijnlijk ga ik ook. :)

Kvind zijn recentere setjes terug heerlijk, dus het zal wel een fijne avond worden.
Moondust
jaja heb net mijn tickets gaan halen voor 18 jaar illusion, heb besloten om mezelf es te verwennen en ineens vip tickets te kopen:)
vind het zeker zijn geld waard
over het al dan niet goed zijn van de line-up spreek ik mij niet uit ieder heeft zijn eigen mening/stijl/voorkeur/... en die respecteer ik
toch mogen ze van mij zoals iemand hier ook op forum schreef nummers als freefall en redemption zeker draaien!!! zodat de echte illusion sfeer naar boven komt.
dit in combinatie met een glaasje champagne en een buffet en mijn avond kan niet meer stuk
:p
of de echte illusion sfeer aanwezig zal zijn valt te betwijfelen. Hoe goed ze ook hun best doen het is zeer moeilijk om dezelfde sfeer te creëren (van gelijk welke dancing) op zo'n groot event
laat nog es weten wie er nog komt dan zie ik jullie daar wel...

to xsilver: als ik niet te laat moet draaien in aalst en ge zijt nog van plan om daarna naar illusion te vertrekken kan het goed zijn dat ik nog eens meega
als er nog mensen zijn die willen afkomen om te supporteren nu vrijdag 26 augustus ik heb nog gratis kaarten [email protected]
xsilver en nyah komen al zeker (alvast bedankt hiervoor)
pooley
als ge de sfeer goed wilt opsnuiven moete naar de level zaal gaan ;-)
Xilver
quote:
Originally posted by pooley
als ge de sfeer goed wilt opsnuiven moete naar de level zaal gaan ;-)

Danjo en Styles draaien ni in de level joenge :p
diddi
Tot aan de Factory zal ni geraken, jammer genoeg :(

Wie gaat er morgen (26 augustus) naar de Rising Sun? :cool:

gReetz
Kaidreas
^ja inderdeed als er nog wa volk gaat, heb ik ook wel goesting om af te komen, tis toch ne muggescheet van men deur
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
^ja inderdeed als er nog wa volk gaat, heb ik ook wel goesting om af te komen, tis toch ne muggescheet van men deur

Gade ni eerst mee naar Aalst? Om hoe laat draaien Danjo en Styles eigenlijk?

Kelly*
quote:
Originally posted by Kaidreas

Waar bevindt u deur zich dan ergens?

Ik ben btw nog aan het twijfelen....
Danjo en Styles of dom cafe opzoeken (met laser en Andre Hazes muziek... woohoo!)
Xilver
quote:
Originally posted by Kelly*
Waar bevindt u deur zich dan ergens?

Ik ben btw nog aan het twijfelen....
Danjo en Styles of dom cafe opzoeken (met laser en Andre Hazes muziek... woohoo!)

Mwehehe, Dries, ik denk dat Kelly ook een Café Het Anker-bezoekster is ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Privacy Statement