|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Vadro |
aanwezig
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP)
Antony
Magistrate + 3
Kelly + friends (VIP)
Vadro |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Hmm veel mensen die VIP gaan precies. Vorig jaar ook gedaan (was toen maar 5 euro meer) en eerlijk gezegd is het echt de moeite niet. Het geluid staat er stiller , van dat buffet heb ik niet gegeten ,(zag er wel goed uit) en gedanst wordt er niet. Ook is het een horizontaal podium vanachter in de zaal dus afgescheiden vh "volk". Als je komt voor het feest is het dus niet echt een surplus. Maar als je niet vd drukte houdt is het wel een aanrader denk ik. Het VIP-podium op het verjaardagsfeest van Cherry Moon vond ik dan weer wel super want dit stond gewoon in het midden vd zaal. |
Tja ik doe het eens, ben nog nooit vip geweest. En voor die prijs valt het best wel mee. En zoals Intexor zegt, ik doe het ook vooral voor het buffet ( ik kan nogal wa op ze ) :D . |
|
|
| Aurélie |
| Ik snap niet hoe jullie dat kunnen feesten met een volle maag :eek: . In ieder geval laat het jullie smaken :) ! |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Hmm veel mensen die VIP gaan precies. Vorig jaar ook gedaan (was toen maar 5 euro meer) en eerlijk gezegd is het echt de moeite niet. Het geluid staat er stiller , van dat buffet heb ik niet gegeten ,(zag er wel goed uit) en gedanst wordt er niet. Ook is het een horizontaal podium vanachter in de zaal dus afgescheiden vh "volk". Als je komt voor het feest is het dus niet echt een surplus. Maar als je niet vd drukte houdt is het wel een aanrader denk ik. Het VIP-podium op het verjaardagsfeest van Cherry Moon vond ik dan weer wel super want dit stond gewoon in het midden vd zaal. |
Perfect om even uit te rusten daar (en een fleske champagne te drinken), iets te eten (moet u notuurlijk ni volsteken ook ni)
Ff de show bewonderen en dan gewoon terug naar benedne tss het volk gaan feesten.
Twas wel cool dat je bijna helemaal rond kon gaan ... |
|
|
| Moondust |
| ...als ik kan smokkel ik wel wat champagne en eten mee naar de grote zaal voor de niet vip-ers :D |
|
|
| Aurélie |
| Ik denk dat er in het sportpaleis niet veel te smokkelen valt ;) |
|
|
| FUSyke |
| Voor de mensen die nog geen kaartjes hebben: Op www.dance4mation.com kan je 5 duotickets winnen. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Voor de mensen die nog geen kaartjes hebben: Op www.dance4mation.com kan je 5 duotickets winnen. |
Thx for the heads up :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Voor de mensen die nog geen kaartjes hebben: Op www.dance4mation.com kan je 5 duotickets winnen. |
waar ik zie daar niets van staan? :/ |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by pooley
waar ik zie daar niets van staan? :/ |
Rechts, int midden, ne groene illusion banner met erboven contest
Thad moeten nen hond geweest zijn... :) |
|
|
| djibberonacid |
| Aurélie wil jij niet eten en feesten, omdat je geniepige plannetjes hebt??:eek: |
|
|
| pooley |
gefunden, merci :)
kzen wa blind vandaag |
|
|
|
|