|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| lost_in_trance |
Een van mijn vrienden verkoopt twee kaartjes voor 18 years Illusion
30 euro
0474/206011 |
|
|
| diddi |
Me = @ Sportpaleis the 23th
:crazy:
gReetz |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
Me = @ Sportpaleis the 23th
:crazy:
gReetz |
gReetz! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
gReetz! |
:stongue: :stongue: |
|
|
| Push2005 |
OK, ik heb beslist ook te gaan met een vriend. En wellicht eens VIP, als het toch zo goed is als jullie zeggen :)
Wie van de BETAs gaat er nu ook al ? Kga anders een lijstje maken
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP) |
|
|
| Bunz |
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
gisteren tickets gekocht :cool: |
|
|
| InTeXoR |
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP) |
|
|
| Antony |
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP)
Antony |
|
|
| Magistrate |
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP)
Antony
Magistrate + 3 |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Magistrate
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP)
Antony
Magistrate + 3
Aurélie |
Hmm veel mensen die VIP gaan precies. Vorig jaar ook gedaan (was toen maar 5 euro meer) en eerlijk gezegd is het echt de moeite niet. Het geluid staat er stiller , van dat buffet heb ik niet gegeten ,(zag er wel goed uit) en gedanst wordt er niet. Ook is het een horizontaal podium vanachter in de zaal dus afgescheiden vh "volk". Als je komt voor het feest is het dus niet echt een surplus. Maar als je niet vd drukte houdt is het wel een aanrader denk ik. Het VIP-podium op het verjaardagsfeest van Cherry Moon vond ik dan weer wel super want dit stond gewoon in het midden vd zaal. |
|
|
| InTeXoR |
| ik doe het eigenlijk voor het eten, die hotdogs die ge met een gewoon ticket kreeg waren niet te vreten :) |
|
|
| Kelly* |
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP)
Antony
Magistrate + 3
Kelly + friends (VIP) |
|
|
|
|