|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Bunz
Lolo - Why is naar mijn weten toch nie gedraaid. Of ik zou enorm gefaald hebben met het te herkennen :) |
Idd. :)
| quote: | Originally posted by Aurélie
Volgens mij heeft ie ook Automanual van Marco V gedraaid |
Dat heeft idd iemand gedraaid, maar of het Tiesto was? :) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by FredNova
een ID uit 1ste uur = Sofos feat. Dino - Breathe sunshine
een ID uit 2de uur = Marco V - Second bite (D-Formation's Third Bite Remix)
Ik haat achteraf ID'en (zeker de volgorde) :nervous: maar ik ging niet daar gans de avond alles in de gsm staan ingeven :o
edit:
* lately en sterneweg zijn niet gedraaid
* geef mij eens de links naar de vids aub, misschien kan ik wat helpen: |
Ja ik had al meer mensen gehoord over Second Bite, dus toen dacht ik meteen aan de Alex Trackone Remix, maar die is het dus niet?
Breathe Sunshine, dat is toch die vocale plaat waar Paul Van Dyk een remix van heeft gemaakt? |
|
|
| Magistrate |
lolo - why zeker niet gedraaid!
automanual werd trouwens door ronald van gelderen gedraaid, veel ambiance :crazy: |
|
|
| djibberonacid |
man man man Illusion was een feest en ik verwachte ook ni anders van men stamclub, de lasershow 100% af en zoals eerder vermeld Tiësto draaide geen commercial . We thank him for that:D
Verder heel wat Illu bommetjes gehoord, Man on mars was een kippevelmoment!! Ik heb maar een dik uur in de Retro gestaan toen Coone aan het draaien was, MAN WAT WAS DIE IN VORM, die speelde heel de keet plat!!:crazy:
mijn beoordeling van het feest 8,5/10
(geluid was goed voor mij => stond in VIP) |
|
|
| Kelly* |
Ik vond dat er op sommige momenten wat sfeer ontbrak.
Boven op de VIP viel het allemaal goe mee maar stond tijdens Tiesto ff ergens in't midden waar toen totaaaaal geen sfeer was. Iedereen stond stil :rolleyes:
Na Tiesto ff gaan kijken in de Retro zaal ... veel te warm en te druk vondek. dus maar naar The Level. Goede muziek ginder (lekker relax) maar ook weer wreed warm en der hong daar echt een mottig geurke.... ni lang blijven hangen dus.
Ben net voor Nico zen set doorgegaan :confused: :confused: :confused: :confused:
en heb dus nog een groot en wss superfun stuk van de party gemist... :whip:
De lasers waren super (Fouke heeft da goe gedaan!)de videowall hetzelfde. Weer veel lastige kindjes (zoals altijd in't Sportpaleis) en dienen Regi die ineens boven u hoofs hangt is ook ni alles (heb mij dan maar meer richting Wout verplaatst
:toothless ) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
a/ Ja ik had al meer mensen gehoord over Second Bite, dus toen dacht ik meteen aan de Alex Trackone Remix, maar die is het dus niet?
b/ Breathe Sunshine, dat is toch die vocale plaat waar Paul Van Dyk een remix van heeft gemaakt? |
a/ Nope, van die Marco V ben ik heel zeker.
b/ Yep, maar twas niet de PvD remix
Aurelie, automanual is niet door Tijs gedraaid, dunno who |
|
|
| dj Ridou |
kan't geloven dat er geen sfeer was op het middenplein.
De klank was er zo slecht dat je amper kon horen welk liedje het was. Bass ja, da was er genoeg, tot vervelens toe.
Was erg jammer want set van tiesto was anders wel heel goed geweest. |
|
|
| Synthesia |
Hier alvast een voorsmaakje:
http://users.skynet.be/sash.x/MOV00406.MPG
^ Echt een zalig nummer dat vanaf 00:26 begint - speakers beetje luider zetten. Dak die track geen naam kan geven he, moet die kennen - kan iemand deze ID'en?
Hier nog een 10min video compilatieke te bekijken van DVMC Crew
http://www.dvmc.be/18y-dvmc.be.wmv
Hoeveel keer werd Dark-E - Springbreak niet gespeeld die avond wel, heb die 3 maal gehoord in de main room. Wel een goeie plaat maar Illusion dj-crew moet toch wat beter coordineren precies :p
Als iemand nog wat links kent naar foto/video pagina's posten he :) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Dat is First State - First State :)
heb je nog meer filmpjes van tiesto zn set? |
|
|
| Synthesia |
Nog eens bedankt voor het gebruik van je webspace he :)
Enjoy! (oh en ID'kes zijn zeer welkom) |
|
|
| Antony |
Veel fotos gevonden op Music Items
moet jullie niet uitleggen dat je die kunt print-screenen en opslaan in Paint? :p |
|
|
|
|