|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Een feestje waar we gezamenlijk aanwezig zijn (M.I.K.E. @ Illusion?), of met de post, maar dan moet ik ze wel vouwen... |
|
|
| Push2005 |
Ik denk da'k wel naar illusion zal gaan ja.
Ik twijfel nog tussen dat en United in trance ... :) |
|
|
| pooley |
ik wil er ook wel 1tje
:)
kheb nu alleen nen A1 dacht ik, thx Sash |
|
|
| Hydra |
Als ge nog ene overhebt, kwil ook wel ene.
Gij komt wel naar Highlite zeker Jasper? :D |
|
|
| Zehra |
| haha die posters liggen al paar weken bij mij en vandaag is hij ze weer vergeten :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
haha die posters liggen al paar weken bij mij en vandaag is hij ze weer vergeten :p |
:o
Ik had m'n handen al vol met al dat turkish food :p
*Turkish food heerst btw! :crazy: *
Maja, we'll fix something. Van Highlite ben ik nog ni zeker, maar van M.I.K.E. @ Illusion wel, en United In Trance in de Asta staat misschien ook op het programma :) |
|
|
| diddi |
moest ge nog ene over hebben... gaarne.. thanx
;) |
|
|
| DJ Sid |
kan er iemand ff die eerste track van regi&wout id'en van het filmpje?
kameraad van me wilt weten welke plaat dat is.. |
|
|
| Synthesia |
| DJ Sid welk filmke? |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Synthesia
DJ Sid welk filmke? |
het filmke met filename: 18y-dvmc.be.wmv
tussen 5:05 en 6:05, da lieke bedoel ik |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
kameraad van me wilt weten welke plaat dat is.. |
Als ge hem zelf wilt moogde daar gerust voor uitkomen hoor ;) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Hydra
Als ge hem zelf wilt moogde daar gerust voor uitkomen hoor ;) |
haha, nee tis echt serieus voor ne kameraad van mij :)
das nogal ne jumpfreak dusjah :) |
|
|
|
|