|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| pooley check pm :) |
|
|
| pooley |
Done, check u pm.
02 400 86 38 is mijn direct nummer
edit: kheb nog een normaal ticket over |
|
|
| Kaidreas |
ik zou niet teveel uplifting verwachten van tijs, eerder eigen nummers.
laatste keer dat hij in versuz redelijk goed ging, was het belgisch publiek echt wel niet mee. (en dat kon je duidelijk zien aan hem)
en meestal draait ie toch niet zo bijster goed in belgie.
en about regi:
zijn tanden+ zijn ego= PI=3,14.......... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik zou niet teveel uplifting verwachten van tijs, eerder eigen nummers.
|
Kben bijna zeker van nie. Hij gaat weinig eigen werk draaien.
Ik voorspel dat hij zal starten in de ISOS stijl, en daarna zal overgaan tot het hardere werk (lyteo, aquarius, ... ) en hij gaat afsluiten met playmo :) ... dat hoop ik althans. 2u ISOS-stijl zie ik niet echt zitten. |
|
|
| Fran |
| If someone sell a normal ticket or a VIP ticket, it'll be great. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
2u ISOS-stijl zie ik niet echt zitten. |
Ik daarentegen... Fantastische nummers toch telkens weer. Over de mixkwaliteiten laat ik me verder niet uit, om de fanbois niet over mij te krijgen :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kben bijna zeker van nie. Hij gaat weinig eigen werk draaien.
Ik voorspel dat hij zal starten in de ISOS stijl, en daarna zal overgaan tot het hardere werk (lyteo, aquarius, ... ) en hij gaat afsluiten met playmo :) ... dat hoop ik althans. 2u ISOS-stijl zie ik niet echt zitten. |
wete we zullen een weddenschap houden, als de tracklist is gepost, dan gaat de verliezer een foto nemen van zen bloot gat en hier op het net posten, goed?
dus gij zegt meer uplifting, ik zeg minder en meer commercieel |
|
|
| Antony |
| ik ga mee me commercieel... volgens mij gatem denken dattem weer op de TMF-awards zit |
|
|
| Antony |
| ik ga mee me commercieel... volgens mij gatem denken dattem weer op de TMF-awards zit |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wete we zullen een weddenschap houden, als de tracklist is gepost, dan gaat de verliezer een foto nemen van zen bloot gat en hier op het net posten, goed?
dus gij zegt meer uplifting, ik zeg minder en meer commercieel |
Haha, mij goed maar kunnen we nie wedden voor iets anders ?
En een 2de weddenschap dat hij gaat afsluiten met Playmo ;)
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik daarentegen... Fantastische nummers toch telkens weer. Over de mixkwaliteiten laat ik me verder niet uit, om de fanbois niet over mij te krijgen :) |
Ik vind die muziek prachtig om te horen. Ik heb die cd dikwijls zelf thuis opstaan. Maar ik kan me er minder op amuseren, ik kom naar illusion voor wa los te komen eh. Als hij bv. The Proluctors - Bad draait, dan gaat da bij mij nie veel losweken ter plaatse; dan heb ik enkel het gevoel dat ik moet staan kijken. Dus daarom dat ik wil dat hij start met wat ISOS en dan der goe invliegt
Ik hoop dat ij ergens in z'n set The Loves We lost speelt (gewoon omdat da mooi is) en voor de rest Lyteo, Aquarius, Playmo en absoluut Touchdown enzo ;) ... Een set a la Disneyland zou echt fantastisch zijn |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik daarentegen... Fantastische nummers toch telkens weer. Over de mixkwaliteiten laat ik me verder niet uit, om de fanbois niet over mij te krijgen :) |
die eerste cd is echt zalig |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als hij bv. The Proluctors - Bad draait, dan gaat da bij mij nie veel losweken ter plaatse; dan heb ik enkel het gevoel dat ik moet staan kijken. |
Bad precies nog nooit live gehoord ;)
Maja, das ook een plaat die ge op +2% moet horen, ni op +8%, zoals Tijsje wel eens progplaten placht te verkrachten :rolleyes: |
|
|
|
|