|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Push2005
Whatever ... ma is dien eigenlijk al 16 ?!?
( Als ge meeleest "mijnheer", no offence :p ) |
Zou eerder zeggen..is die al 14? :p |
|
|
| Push2005 |
Haha :)
Trouwens, als ge goe kijkt is die vrouw waarmee hij staat verschillend op beide foto's...
Nen echte casanova da en al zo jong bezig :p
Volgens mij is da één of andere BV van Eurosong for Kids ofzo :toothless |
|
|
| Synthesia |
^ Hehe zou kunnen.
Btw...hoe noemt die andere track die zo gelijkaardige soundsheeft als MOV06208.MPG (van Push2005) als je al de lage geluiden weg neemt. De track waar ik het over heb heeft een andere melodie en in die track (niet die van de video) is er geen pauze tijdens die geluiden. In de video komt dat hogere-toon geluidje om de 2-3 seconden. <-- ja ik weet tis een beetje moeilijk omschreven |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by pooley
ye da is ze, een schatje niwaar? :)
ook ne coolen tshiort aan, 'dance' staat erop :) |
Hoe weet jij dat :o ;) |
|
|
| Eagle` |
| ge moet het hem geven fré is van alles op de hoogte ;) |
|
|
| Aurélie |
| Blijkbaar :wtf: :) |
|
|
| pooley |
;-)
Nee kheb u ni gezien (anders had ik wel is dag gezegd), khebt gelezen opt forum van illi peizek :)
wat een teleurstelling :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol, kijk... The_Godfather was er blijknaar ook op Illusion me z'n lief :D
|
kom ik hier dan zoeken naar tracklist van tiësto en zie 'k dit :o
haha novio, eindelijk weteek jen TA naam, nuja ook ni echt gezocht ernaar :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by novio
? |
le cap'tain :thepirate |
|
|
| Jasperovitsj |
Eigenlijk volledig vergeten te zeggen :o
Ik heb hier dus nog een stuk of 9 grote posters van 18 Years Illusion liggen van in Sound-Station. Nog steeds mensen die er ene willen? :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Eigenlijk volledig vergeten te zeggen :o
Ik heb hier dus nog een stuk of 9 grote posters van 18 Years Illusion liggen van in Sound-Station. Nog steeds mensen die er ene willen? :) |
Yep :D
Ik zou wel nog ene willen. De vraag is hoe komt het hier eh...:conf: |
|
|
|
|