|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
+1
wel spijtig om te horen dat alle ticketten de deur uit zijn hier in Brugge. nu maar hopen op mensen die ticketten over hebben of zo |
Bel naar de Billboard in Oostende. Daar zullen ze er nog een paar hebben waarschijnlijk. Meestal ga ik er daar om voor mijn Illusion events... |
|
|
| Antony |
| Ik had de Fnac beter leeggekocht en ze hier doorverkocht:p |
|
|
| Aurélie |
| Er is nog een kans om aan tickets te geraken via de Illusion newsletter. Meer info volgt in de brief :) |
|
|
| Nyah |
| Ik kan er niet geraken, zit in Frankrijk die dag (al van 6u uit de veren dan), dus eer ik terug in Antwerpen ben, zullen mijn ogen wel dichtvallen. :( Spijtig, maja... Nu focussen op M.I.K.E. in Illusion dan. |
|
|
| Hydra |
M.I.K.E. in Illusion?! :D
Wanneer? Ik vind niks op hun website. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Hydra
M.I.K.E. in Illusion?! :D
Wanneer? Ik vind niks op hun website. |
Ik dacht 31/10... |
|
|
| Jasperovitsj |
| 31/10 indeed :) |
|
|
| djibberonacid |
| via Darcon zijn er ook nog VIP tickets te verkrijge;) |
|
|
| Aurélie |
| Nog nieuws : Montana wordt blijkbaar vervangen door Ton T.B :nervous: |
|
|
| djibberonacid |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Nog nieuws : Montana wordt blijkbaar vervangen door Ton T.B :nervous: |
Ton T.B. is niet zo slecht hoor, ik hoorde hem een keer op Colorz aan het werk en mij kon ie toen toch bekoren (Electronic Malfunction zwaar op geflipt toen:eek: ) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djibberonacid
Ton T.B. is niet zo slecht hoor, ik hoorde hem een keer op Colorz aan het werk en mij kon ie toen toch bekoren (Electronic Malfunction zwaar op geflipt toen:eek: ) |
Electronic Malfunction is ook het enige waar je bij hem kunt op flippen. Waarom nemen ze nu hem als vervanger:nervous: precies of er zijn geen andere goede dj's:conf: |
|
|
|
|