return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 24)
View this Thread in Original format
pooley
die jump der zo tussendoor was soms is cool oml te staan springen, vooral op de vip, iedereen aant stampe met die voeten :)
Push2005
Zo, kben ook net wakker :)

Ik kwam toe om 23u tijdens Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix); leuke plaat om je avond te beginnen. Wel jammer dat ik Ronald heb gemist. Der wsa inderdaad nie zoveel ambiance op da moment, maar ik genoot van de muziek.

Ton TB vond ik niet speciaal.

En dan Tiësto:
Voor mij persoonlijk was het Dé beste set die ik al gehoord heb van hem. Beginnen met Touchdown en daarna Above The Clouds, das voor mij zowaar een orgasme:crazy: . Kort daarna ook Lyteo... dus daar had ik al mijn TechTrance waar ik zo naar verlangde :D . IK bleef de muziek aangenaam vinden, ondanks de overcrowd. Ik had er weinig last van. Een smerig truucje: rook 1 sigaar, de mensen vinden da zó vies daze allemaal wijken en je hebt plaats gegarandeerd:p. De prog bleef zéér beperkt (ik herkende alleen maar die Jasefos ft. Clair van der boom) en daarna wééral techtrance:D .
Kvond het zelfs raar dat hij geen gewone trance draaide. Ik denk dat het Donna/hitjespubliek ferm in de zak is gezet (eindelijk) doordat Tiësto géén hitjes draaide (forever today valt daar nie onder:)). en verder lekker stvig speelde; en op het einde smeet hij z'n koptelefoon eens niet weg...

Qua mixtechniek heb ik me helemaal niet geërgerd, het viel zelfs zeer goed mee. En de lichtshow was dan ook magistraal.

Na Tiësto was het wel genoeg voor mij; twas gewoon jump... en da vind ik marginaal. Om 5u benk het sportpaleis dan maar buitengegaan.

Ondanks het vele volk vond ik het toch schitterend. Tiësto heeft zich voor mij bewezen :)

Btw; Kaidreas dude, gebt geluk gad ivm met je weddenschap hé ;) Je kon er niet meer naast zitten --> Pure Tech & uplifting+ geen hitjes, lol
Bunz
Kzal mijnen avond ook ens kort schetsen.

Kben rond half1 toegekome en direct in main naar Ton TB gaan zien, eerlijk gezegd vondk em maar niks ma kheb ook maar 2 platen geluisterd ofzo. Daarna den Tijs die mij toch serieus verraste door 0 hitjes te draaien (respect). Nie iedereen kon er mee lachen natuurlijk (zo nen typ: "man man, da is dan de nummer 1 ma die draait zen eigen hits nie"). Hard gegaan op Lyteo en Playmo :crazy:
Daarna een wa gaan zitte en de free food uitgetest (vies). Derna het einde van wout & regi meegepikt. Twas zowa van dien jump ma kvond et wel es cool voor ffkes. Daarna begon jan ook gans hard te draaie en daar hadk geen goesting meer in dus richting Retro gegaan. En net zoals vorig jaar was et daar serieus bom ! achteraf gezien spijt da we daar nie veel geweest zijn maja. Kwart voor 6 vertrokken richting metro en om half 9 thuis gearriveerd.
speentje
Leuke avond gehad gisteren. Ronald van Gelderen draaide een leuk setje (oa Jonas Steur - Castamara, Dogzilla - Without you, Rank1 - Topgear), Kane draaide imho wat hard en Ton TB draaide ook nog wat leuke plaatjes. Was nog eens leuk om Greece2000 met Three Drives on a Vinyl terug te horen ;) Geluidskwaliteit bij Tiesto was bagger en ondermaats + de mainhall was echt wel ing crowded. Al die n00bs die met hun gsm of cameraatje naar voren willen om maar een fotootje te kunnen maken. Tss.. Leuke platen gehoord, leuke set maar de zware bass verknalde alles :( had ook niet echt indruk dat Tiesto zich echt amuseerde. Dan achter z'n set wat gaan chillen en dan nog naar de retro room waar er echt een super ambiance was :toothless
Push2005
quote:
Originally posted by speentje
had ook niet echt indruk dat Tiesto zich echt amuseerde.

Jamaar, tis ook altijd iets é bij Tiësto. De ene keer wordt hij beschuldigd van over-enthousiasme en teveel interactie zodat hij zwakke momenten probeert te verbergen. En nu hij eens normaal doet komt het over alsof hij ich niet amuseert. Ik vond z'n attitude dik in orde.

Wat heeft die gast toch misdaan :toothless
Magistrate
was er vanaf begin:

Ronald van Gelderen: aangenaam verrast, voor mij beste dj van de avond, hoe die de zaal van 0 naar volle ambiance heeft kunnen brengen, echt zalige nummers ook, no one on earth, jonas steur, die marco v, zen eigen nummers zijn ook flipplaten heb ik gemerkt :eyes:

DJ Kane : goed begin eigenlijk, in silence en lyteo, daarna kwam dan wel die Ghost daar go higher en dat was dan ook het einde van zen goeie set

Ton TB: had ik wel meer van verwacht, zalige opening natuurlijk met Greece 2000, rest van set was wel oersaai.. toen was het ook al massas druk op 5 meter voor het podium waar ik me bevond

Tiësto: eerlijk gezegd vond ik tiesto zen set niet te goed gisteren, zal ook wel aan slechte geluidskwaliteit en veel te weinig plaats gelegen hebben, eigenlijk wel goeie nummers maar bewegen was praktisch onmogelijk.. jammer dus, vanaf universal nation ging ie wel goed, voor mij mocht ie toch wel 1 hitje erin gegooid hebben :)

Regi vs Wout: regi zen domme kop blijft me verbazen, voor de rest geen mening

Jan: mja, khad gedacht dat ik enkel nog jump ging horen voor de rest van de avond, maar toch wel leuk om push - strange world te horen en dark side of the moon, einde van zen set was ook pure zaligheid met man on mars en theme from norefjell :eyespop:

Nico: soms wel goeie nummers, maar soms ook heel slechte, wel heel verrast met conjure one - tears from the moon (tiesto remix), zalig schijf :eyes:

Dreamteam: :nervous: weet niet wat het was, maar het kon toch wel ietsje beter denk ik...
speentje
quote:
Originally posted by Push2005
Jamaar, tis ook altijd iets é bij Tiësto. De ene keer wordt hij beschuldigd van over-enthousiasme en teveel interactie zodat hij zwakke momenten probeert te verbergen. En nu hij eens normaal doet komt het over alsof hij ich niet amuseert. Ik vond z'n attitude dik in orde.

Wat heeft die gast toch misdaan :toothless

Push, je kunt niet ontkennen dat zijn interactie met het publiek éen van z'n handelsmerken is. Voor mij hoeft hij zeker niet op z'n hoofd te gaan staan om het publiek mee te krijgen. Had gewoon indruk dat het stilstaande publiek en de baggere geluidskwaliteit, z'n interactie niet bevorderden.
Phortastic
Ksnap da toch ni goe. Tis ni da illusion da voor eerste keer organiseert he en dan zo een slechte geluidskwaliteit aan de reacties te zien. Dat zou ik serieus erg gevonden hebben moest ik daar zijn...
pooley
Darcon doet da hé...
En twas een andere firma deze keer, die dat ook Brian Adams gedaan hebben de woensdag...
Phortastic
ah that explains it...

Moondust
qua geluid hangt grotendeels af waar je stond vond ik, in de mainhall volledig beneden klonk die bass idd veel te hard, maar toen ik in de vip stond (waar de lichtenbediening stond, bovenaan rechts) klonk het geluid wel zeer goed.
Ik denk dat het gewoon in zo'n grote zaal moeilijk is om overal een aangenaan geluid te creëren. Al vind ik idd wel dat ze op de gewone vloer daar wat meer rekening hadden moeten met houden aangezien er daar dan ook het meeste volk stond
Phortastic
da zou ni mogen afhangen van waar ge staat... das bull. Op TIC was het geluid ook overal goed om maar een voorbeeld te geven.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Privacy Statement