return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als het 18+ is gaat dat al veel minder het geval zijn :)

laat ons hopen, dat zouden ze eens wat meer moeten invoeren.
een +18 regel of een +"geen voos volk toegelaten"
Bunz
ik zie het anders wel zitte
vorig jaar goed geamuseerd dus ik ben dees jaar weer present
(alsk volk meekrijg tenminste :whip: )
Hydra
Ik ga er trouwens zelf normaal ook wel zijn. Ik ben de vorige 2 keer ook geweest en - afgezien van een paar minpunten altijd *regi* - vond ik het er best wel goed. En de prijs valt ook wel mee. Wel spijtig dat het niet weer 15 euro is zoals vorig jaar ;) Da zal dan 5 euro extra voor tiesto zijn zeker? :D
ShadoWolf
I may be in Belgium on that date... do you think it'd be worth it to go to Antwerp to go to this event? I was planning on staying 2 nights in Brugge and 2 nights in Brussels...
Jasperovitsj
There's not really that much to do at night in Brugge if you're looking for EDM so a trip to Antwerp sure would be worth it for an event like 18 years Illusion! :)
djibberonacid
Tiësto komt zeker heb ik vandaag van een heel betrouwbare bron gehoord, ook Ghost en Coone draaien in de Retro area. Ik heb toch ook nog de naam M.I.K.E. gehoord maar hierover deed hij heel mysterieus.:whip:
MikeVee
quote:
Originally posted by djibberonacid
Ik heb toch ook nog de naam M.I.K.E. gehoord maar hierover deed hij heel mysterieus.:whip:


Volgens zijn site:
23/9/2005 M.I.K.E. (dj) Spirit New York (U.S.)
Vadro
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
There's not really that much to do at night in Brugge if you're looking for EDM so a trip to Antwerp sure would be worth it for an event like 18 years Illusion! :)


Brugge by night can be sensational though :crazy:
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by ShadoWolf
do you think it'd be worth it to go to Antwerp to go to this event?

YES
TOR
quote:
Originally posted by Vadro
Brugge by night can be sensational though :crazy:


yep :) lovely atmosphere around here

FUSyke
Line Up:

* Tiësto
* Montana
* Ronald Van Gelderen
* Jan Vervloet
* Elektrokid
* Franky Kloeck
* DJ Ghost
* DJ Coone
* A-TOM-X
* Residents

Vanaf vanavond zijn de kaarten online te koop via de illusion website. De firma die de verkoop online doet, telt er wel 1,5 euro bij voor een vip-kaart en 2 euro voor een gewone kaart. (maar da's op de meeste plaatsen)

De fysieke kaarten gaan volgende week in druk en zijn hoogstwaarschijnlijk volgend weekend al te koop. (o.a. in illusion - trouwens zonder meerprijs)

Bij FNAC en teleticket zouden te tickets ook al verkrijgbaar moeten zijn...

In een VIP ticket zit extra:
- lekker buffet
- glaasje PIPER-HEIDSIECK champagne
- toegang tot het VIP-gebeuren in de main hall


Illusion - 18 years celebration met 3 zalen:
- MAIN ROOM: met de illusion ground level residents + BIG guest(s)

- LEVEL: met level-residents + Jean + Guest

- BELGIAN RETRO HALL: met een aantal vaste retro guests + andere guests

dus: 3 zalen > Gratis eten: hot-dogs & hamburgers (inbegrepen in gewone kaart -> VIP= buffet) > Spectaculaire show mét extra veel licht én 30 lazers !!! > Illusion-party people
djcresto
^ een feest draait voor mij toch vooral om de muziek. Buiten Tiesto staat er echt niemand interessant op de affiche.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Privacy Statement