|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
bad saai? LOL :stongue:
das een B.O.E.M. live !!!!!!
al vaak genoeg gehoord donderdag in versuz boven bij dj bart maes. Daar flipt iedereen op, op die boem :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En dan nog op + 8% :p |
Als hij het speelt idd LIEFST op +8% ... minstens éh ;) Voor er wa drive in te steken ! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Cd 1 is beter gemixed enzo, maar kvind dat die rap verveeld. Op CD 2 heb je boeiendere werken:
Estuera vs. Re:Locate Palma Solane
Inner Stories Beyond
P.O.S. Gravity
Tiësto UR (Junkie XL Air Guitar Remix)
L.S.G. Netherworld (Oliver Prime Remix)
Sensorica vs. Jin Key Only One (Rave Mix)
Fantastisch toch :cool: :p
Edit: Heb Bad wel al gehoord en doet me werkelijk niets. En uppitchen is voor het toch een beetje energetischer te maken :p |
ik moet zeggen ik ga akkoord met push.
kvind cd 2 ook wat vetter. en about bad---> inderdeed hij doet me ook niets :)
kzal straks nog wat posten over die weddenschap, kmoet eerst naar school:) |
|
|
| FredNova |
| Bad is damn good! :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
Bad is damn good! :toothless |
lol ja, heb die titel altijd al vreemd gevonden
maar het is inderdaad een supervette plaat. je moet hem idd wel op het juiste moment inbrengen.. ik kan me voorstellen dat ie verschrikkelijk klinkt in het midden van een tranceset, 8% opgepitcht. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Xilver
Seriously... :rolleyes:
I hope you were being sarcastic... |
you bet :) |
|
|
| Real |
Mijn wedden-voor-nen-bak-playlist:
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
Allure - The Loves We Lost
Tiesto vs Holden & Thompson - Lethal Industry vs Nothing
Misschien Playmo, not sure. :p
En dan hoop ik nog op:
Dave Lambert - Yeah :eyespop:
Rachael Starr - Till There Was You (G&D rmx)
Santiago Nino - Believe (MG rmx)
Suburban Train ofzo, maar dat draait hij toch niet meer. :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Dave Lambert - Yeah :eyespop:
|
gevolgd door rachel starr - till there was you (g&d remix) zoals tijdens zijn essential mix :eyes: :eyes:
maja tiesto is ziek, hij kan toch nie komen...
:p |
|
|
| CygnusX |
| Playmo live, da's pas vet :eyespop: ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
you bet :) |
Pfioew :p
Toch effe checken he ;) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Real
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
En dan hoop ik nog op:
Dave Lambert - Yeah :eyespop:
Rachael Starr - Till There Was You (G&D rmx)
|
Dattem die ma zeker draait! :whip:
Toch 3 nummerkes die ik vanavond hoop te horen
(en ni op mennen Ipod :o ) |
|
|
| Push2005 |
Ik zou eigenlijk veel liever hebben dat hij z'n gouwe ouwe bovenhaalt, maar das niemeer realistisch zeker ;) :
Kamaya Painters - SummerBreeze / Endless Wave
The Quest - C Sharp
Aria - Dido ( Avb Remix )
Yahel & Eyal Barkan - Voyage
Rank 1 - Airwave
...
I wish :D
Als hij The Loves We Lost, Lyteo en iets van Mark Norman draait gaak blj zijn.
But i'm dying to hear Heroes live for once ! Die speelt hij bijna nooit :( |
|
|
|
|