|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
de 26ste dus
anders zou ik "nu vrijdag" zeggen hé :p |
|
|
| Synthesia |
Vannamiddag naar 2 winkels geweest en beide hadden ze nog geen tickets, oh well..kan nog een tijdje wat wachten.
Goed idee van eens af te spreken met andere BETA's in Illusion, zelf ben ik er nog niet geweest maar wil zeker binnekort eens gaan. Misschien wel niet de 26ste hier (alhoewel :P), dag erna waarschijnlijk naar Creamfields in UK (met o.a. PvD, AvB, Ferry, Nu NRG!!!, Above & Beyond, Paul Oakenfold, etc.) |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
deze vrijdag, of vrijdag erachter??? |
vrijdag erachter (de 26) |
|
|
| diddi |
26th @ Illusion : i'm in!!!
gReetz |
|
|
| Xilver |
| Die datum zegt mij voor de een of andere reden iets. Als we niks gepland hebben, zie'k da wel zitten. Straks eens horen wat Anja zegt. |
|
|
| Magistrate |
| tiesto draait maar 2uur op illusion 18 years |
|
|
| Antony |
meer als voldoende voor 20 euro (al gaan we voor de VIP van 30:D )
en bedoel je daar dan mee dat je daarvoor niet uit je luie zetel komt? want zo komt het over... |
|
|
| Magistrate |
| neen, ik zal wel gaan, maar aangezien zen naam even groot stond als alle andere dj's samen, had ik op wat meer gehoopt, 2 uur is maar het minimum |
|
|
| Antony |
| ok, gelijk;) evegoei vriende, en tot int sportpaleis |
|
|
| pooley |
2uur is ni niks ze, das meer dan op een ander
kost ze bijna 2miljoen begot |
|
|
| djibberonacid |
| Tis goe da den Tiest maar 2 uurkes draait, zo supergoe is die nu ook weer ni he, laat de residents maar lekkere Illu plaatjes (Man on Mars, Skydive, Redemption,...) draaie daar dan staat de keet op z'n kop |
|
|
| Xilver |
| Ahja I remember wa het was, de 26e. Moondust draait in de halve finale van de dj-contest in The Factory. Als em ni te laat draait, kunnen we derna misschien nog naar Illusion afzakken. |
|
|
|
|