|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Miky
euhm tiesto mag er gerust weg blijven dien aroganten kees. |
Allereerst: verklaar (wie weet kunnen we der wel inkomen...)
Allertweeds: zettem dan uit uwen Dj top-5 eh;) |
|
|
| Push2005 |
| Tiësto & Ronald Van Gelderen zijn toch mooie namen voor 20 euro. Ik denk dat ik zal gaan. Nu nog vrienden meekrijgen, das altijd moeilijker :conf: |
|
|
| speentje |
| ^Push ik ben wel van plan om te gaan, aangezien je toch in Brugge woont kunnen we anders afspreken om samen te gaan? |
|
|
| Kelly* |
ik gaan toch ook gaan denkek...
Illusion begint mij meer en meer te bekoren
en Sportpaleis is lekker dichtbij!
Watch out Wout... here I come... again :rolleyes: |
|
|
| pooley |
^^
twerd gaan tijd worden :) |
|
|
| djibberonacid |
| Mensen zever toch niet zo over de line-up, de Illusion residents staan in het Sportpaleis zeker voor quality trance (ook in Illusion zelf, al spelen ze daar nu van tijd ook jumpers) en das toch genoeg, niet???? Ik doe het voor de lekkere muziek en de legendarische sfeer onder het Illusion publiek, niet voor één of andere dj!!! En daarbij 20€ is niks voor een feest int Sportpaleis:D |
|
|
| mrcanon |
| Ik ga ook gaan, zal wel goe feestje zijn en idd 20 euro is nie veel voor een event in het sportpaleis en een feestje int sportpaleis is altijd wel leuk. |
|
|
| djcresto |
illusion = quality trance?
you must be joking? :D |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by djcresto
illusion = quality trance?
you must be joking? :D |
gert ge zou der best _eerst_ is gaan... |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by pooley
gert ge zou der best _eerst_ is gaan... |
Bent gij er al geweest ? :o
De DJ's van Illusion spele de random party muziek
nix speciaals dus:toothless |
|
|
| FUSyke |
:: HALL 1 - the MAIN AREA: Tiësto - Montana - Ronald Van Gelderen
:: HALL 2 - THE LEVEL: Elektrokid
:: HALL 3 - BELGIAN RETRO HALL: DJ Ghost - Franky Kloeck - Jan Vervloet - A-TOM-X - DJ Coone - DJ Jan
+ residents
Site: http://www.18yearsillusion.be |
|
|
| djibberonacid |
| quote: | Originally posted by pooley
gert ge zou der best _eerst_ is gaan... |
+1 gij weet waarover ge spreekt, en die ene die random party muziek zegt is nog nooit op een gewone party geweest denk ik en zeker ni in @Illu ;)
Illusion is de bom!!! |
|
|
|
|