|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| Vind de lineup ook niet zo geweldig maar denk toch dat ik ernaar toe zal gaan..inkomprijs valt redelijk goed mee en is ook niet te ver om te gaan. |
|
|
| FUSyke |
| Hoe was Ronald Van Gelderen en Montana op Tomorrowland? Zijn zij de moeite om naar Illusion te gaan? |
|
|
| Kaidreas |
ze waren er beide, normaliter gezien. ronal op main, en montana in black hole dacht ik,
ik volg gert, misschien alleen voor den tijs, ma kbetwijfel dat toch |
|
|
| Antony |
hmmm,
na maandenlang uitkijken naar 14 augustus hebbek tomorrowland wegens omstandigheden moeten missen... Nu wilker toch wa moeite in steken den 23ste op dees feesje present te zijn.
en ge kunt de line-up ni geweldig vinden... ma we mogen ni te verwend geraken! Tiesto voor 20 euro, komaan:wtf: |
|
|
| Miky |
| quote: | Originally posted by Antony
hmmm,
na maandenlang uitkijken naar 14 augustus hebbek tomorrowland wegens omstandigheden moeten missen... Nu wilker toch wa moeite in steken den 23ste op dees feesje present te zijn.
en ge kunt de line-up ni geweldig vinden... ma we mogen ni te verwend geraken! Tiesto voor 20 euro, komaan:wtf: |
euhm tiesto mag er gerust weg blijven dien aroganten kees.
en uit vorige ervaring was Illusion Re:Activated meer dan een geslaagd feestje uitgezonderd de Live act van Airwave.
Maar ik heb er veel zin in en mij kan je er terug verwachten. da is er gewoon sfeer |
|
|
| Magistrate |
| vip kost maar 30€, weet er soms iemand wat dat inhoud op illusion-events ? |
|
|
| Miky |
| quote: | Originally posted by Magistrate
vip kost maar 30€, weet er soms iemand wat dat inhoud op illusion-events ? |
op die vip krijg je een glas champagne en een heerlijk bufet
dus da is zen 30€ zeker waard der kan ID&T is wa van leren me hun afrip
ja en ook de DJ's komen degelijk ner de VIP ruimte
want heb vorig jaar me Mike Kogline en Wout staan babbelen
toffe gaste |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Miky
op die vip krijg je een glas champagne en een heerlijk bufet
dus da is zen 30€ zeker waard der kan ID&T is wa van leren me hun afrip
ja en ook de DJ's komen degelijk ner de VIP ruimte
want heb vorig jaar me Mike Kogline en Wout staan babbelen
toffe gaste |
mja, heerlijk buffet, maar er staat op de poster dat er al free food voorzien is :conf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Miky
dus da is zen 30€ zeker waard der kan ID&T is wa van leren me hun afrip |
vergelijk de kosten eens en je zal weten waarom tickets voor id&t duurder zijn. Kosten van Illusion zullen nu wel vrij laag gehouden worden door de povere line up, ondanks tiesto. Maar vooral het dubbel gebruik van de zaal drukt de kostprijs enorm.
wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik zomaar akkoord ga met de dure ticketprijzen van id&t en andere events |
|
|
| FUSyke |
| Voor vip is er een glaasje champagne en buffet. Voor gewone tickets zijn er gratis hamburgers en hotdogs. |
|
|
| The_G0dfather |
| VIP BETA meeting :D |
|
|
| pooley |
Die VIP was verlenden jaar wel cool, eten, fruit, broodjes met beleg etc etc...
Lekker gewoon, en gezonder :)
Ik ga zowiezo, als de muziek me in de main niet aanstaat ga je gewoon ff lekker naar de level shaken.
En het geluid + lichtshow is elk jaar wel af.
14 hangende racks/toppen aan elke kant van de stage = blazen :) |
|
|
|
|