|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
efkes iet anders...
die merchandising is vrij duur, maar zag wel leuke dingen. (zweetbandjes van Magik Muzik, t-shirts van tiesto etc.) zijn er adresjes waar je goedkoper aan die dingen geraakt? shirts van Armin of Ferry ook ... ?
voor mij stond ne meneer met een t-shirt waar hij zelf 'tiesto' had op gestreken, maar geef mij maar kwaliteit:D |
Ik vrees van nie ze. Als je de naam Tiësto wil je dragen of iets verwant zoals magik muzik ofzo dan gaje 25 - 35 euro neertellen; tenzij je er zelf iets opstrijkt. Je zal da nie in andere of goekopere winkels vinden want das zoiets als een registered trademark hé.
Als je iets van Armin wil check dan de armadashop, die was volgens mij wa goekoper dan Tiësto z'n spullen :) |
|
|
| Hydra |
| Synthesia hebt gij filmkes gemaakt? Sharen plz! Die filmkes van Tomorrowland van jou waren zalig! |
|
|
| Belgian Bonzai |
Ik ben ongeveer gerecupereerd.
23u toegekomen, just Rank 1 - Top Gear meegepikt als afsluiter van RvG. Aangesproken door Moondust, biezonder jammer dat mijn groepje net dan elders wou gaan, toch content dat ik je eens gezien heb! Die Kane vond ik echt meevallen, best een revelatie, echt goeie muziek. Ton T.B, ewel, mijn verwachtingen waren hoog gespannen op basis van zijn producties, en met Greece 2000 dacht ik echt "we zijn weg voor 3 kwartier trance". maar het viel een beetje tegen, dus ik wachten op Static Bullet, maar euh... nutjes. Biezonder jammer, Ton. Tiësto, ja, superset é :) Allure had ie wel mogen draaien, maar ik was zeer verheugd over de non-commerciëliteit, top. Synthesia tegengekomen en er efkes bij blijven plakken, toffe pee; tegen het einde begon ik wat in de wind te staan (ah ja, als ze me beginnen champagne jetonnekes geven (waarvoor veel dank),...); dus efkes gemilderd dan. Regi vs. Wout: lekker hoor; veel klassiekers (oa Showtek - Save The Day (DJ Youri In The Sky Remix) :crazy: ), soms ietsje te jump, maar toch goed. Mijn chauffeur wou om 5u weg, dus zo geschiedde; als een steen in slaap gevallen in den auto lol.
Die lasers :crazy: :crazy: :crazy: :eyes: :eyes: zwaar de max.
Geluidskwaliteit (kan enkel spreken over vip platform): super
100 frank voor een drankje, dat valt bij mij onder woekerprijzen, flagrant schandalig vind ik dat.
Conclusie: superfuif |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
100 frank voor een drankje, dat valt bij mij onder woekerprijzen, flagrant schandalig vind ik dat.
|
dat betaalde ge een 4tal jaar terug ook in de boccaccio (halen) voor ne gewone drank. Toen draaide de boccaccio wel nog op volle toeren en was het echt super. Niet dat ik die prijzen normaal vind though, maar kwil maar zeggen. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Hydra
Synthesia hebt gij filmkes gemaakt? Sharen plz! Die filmkes van Tomorrowland van jou waren zalig! |
Natuurlijk :D, maar spijtig genoeg niet zo veel deze keer en vind ze ook wat minder, tijdens de mooiere trance momenten was ik aan't dansen :p, maar toch..zal ze uploaden met de foto's als ik wat webspace vind :)
Bonzai..diene fameuze foto ga'k er wel tussen uit laten hahaha.. k'sta der 'terrible' op |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Je must have ID is Surge - Morningside ;)
thnx voor de vids! |
|
|
| Antony |
geen al te beste kwaliteit me mijne gsm.... ma toch mooi om trug te zien :p


 |
|
|
| mellow_head |
| wow Tiësto :p |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Phortastic
da zou ni mogen afhangen van waar ge staat... das bull. Op TIC was het geluid ook overal goed om maar een voorbeeld te geven. |
+1
Zet de box anders, bv in een cirkel. Probleem opgelost!:o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Je must have ID is Surge - Morningside ;)
thnx voor de vids! |
w00t... I LOVE YOU :toothless Thanks !!!!
edit: is die al released, en zoja op welk label ? |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| Komt uit op Magik Muzik met een Montana remix erbij, heb geduld dus :tongue2 |
|
|
| MichaelBoogerd! |
| 4th vid is Lolo - Why |
|
|
|
|