|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal er rond 13u zijn denk ik, dus ofwel komt ge vroeger, ofwel maken we er een date van ;) :p |
bwa, kdenk dak maar tege 2 of 3u daar ga zijn. kben sinds deze middag maar gedaan met 2e zit en dus moet dat gevierd worden ;) ma kga zo vroeg mogelijk proberen te komen dan. ik MOET zo ne poster hebbe :p |
|
|
| Push2005 |
| Godver, ik wil da ook. Maar tot in Brugge graakt da nie hé vreesk :( |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
Buh als ik niks te doen heb kom ik ook wel af. :D
|
doen! |
|
|
| Synthesia |
| Dju...heb nog 1 extra ticket nodig. Online zijn alle tickets overal uitverkocht (ook darcon). Vannamiddag waarschijnlijk van de ene FRS naar de andere :S of weet er iemand waar ze misschien nog een ticket hebben? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Dju...heb nog 1 extra ticket nodig. Online zijn alle tickets overal uitverkocht (ook darcon). Vannamiddag waarschijnlijk van de ene FRS naar de andere :S of weet er iemand waar ze misschien nog een ticket hebben? |
Kvrees er helaas voor. Zelfs de illusion nieuwsbrief zei daze uitverkocht waren. Ge kunt er enkel nog halen als je vanavond een cocktail gaat drinken in de Illusion club, dan delen ze nog gratis VIP tickets uit aan de eerste honderd mensen ofzo |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Dju...heb nog 1 extra ticket nodig. Online zijn alle tickets overal uitverkocht (ook darcon). Vannamiddag waarschijnlijk van de ene FRS naar de andere :S of weet er iemand waar ze misschien nog een ticket hebben? |
jep ge moet om 10 uur aan illusion staan naar het schijnt en daar delen ze nog een hoop vip tickets uit. |
|
|
| Synthesia |
| Oh merci voor die info Push en Kaidreas :D Denk dat ik daar vanavond dan naar toe zal zakken. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Oh merci voor die info Push en Kaidreas :D Denk dat ik daar vanavond dan naar toe zal zakken. |
http://forum.illusion.be/viewtopic.php?t=614
Ga maar goe op tijd. Der zijn nog veeeel mensen die tickets nodig hebben. |
|
|
| Synthesia |
Damn damn damn..Was natuurlijk te laat. Zat nog aan de kust (werk) om 22:00 en dan gebeld naar Illusion maar ze waren al bijna allemaal uitverkocht de eerste minuten.
Anyways..als iemand nog 1 extra ticketje over heeft of iemand kent die er 1 te veel heeft pm pls :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP)
Antony
Magistrate + 3
Kelly + friends (VIP)
Vadro
pooley (VIP) + 7
Speentje + friends
Pheatus, Hydra, Syco + girls
Belgian Bonzai + 5 (todos VIP) |
|
|
| FredNova |
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP)
Antony
Magistrate + 3
Kelly + friends (VIP)
Vadro
pooley (VIP) + 7
Speentje + friends
Pheatus, Hydra, Syco + girls
Belgian Bonzai + 5 (todos VIP)
FredNova + 6 |
|
|
| Fran |
| Hello, i'm looking for 1 ticket for my girlfriend. Nobody sell one? |
|
|
|
|