|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| speentje |
| quote: | Originally posted by Bunz
iemand enig idee welke andere site daar vanalle foto's heeft zitte neme? Die hebbe ons eens gefotografeerd en kwil die foto wel es zien. Hij deelde der kaartjes bij uit met de site derop me kben em al lang vergete :clown: |
musicitems.be was die site ;) wij zijn ook gefotografeerd hehe, wel spijtig dat het low res pics zijn :( |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by speentje
musicitems.be was die site ;) wij zijn ook gefotografeerd hehe, wel spijtig dat het low res pics zijn :( |
Plakt je eigen pics vanop illusion ook eens ... kwestie dat we je eens zien hé ;) |
|
|
| Antony |
Ben ik met mijn favoriet ex-lief :D ma deze is me prive-toestel genomen :) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by speentje
musicitems.be was die site ;) wij zijn ook gefotografeerd hehe, wel spijtig dat het low res pics zijn :( | nee, da was em nie. da zou ik wel gewete hebbe. twas iet wak nie kende maja
op de darconfoto's staat aurelie (ik denk toch da ze da is) op nr 283. Kben daar naar de onze aant zoeke |
|
|
| pooley |
ye da is ze, een schatje niwaar? :)
ook ne coolen tshiort aan, 'dance' staat erop :) |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Plakt je eigen pics vanop illusion ook eens ... kwestie dat we je eens zien hé ;) |
allé omdat je het zo lief vraagt :toothless
ben die kerel met Florida t-shirt ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kzie nix :conf: |
was da tege mij? foto komter bij mij pertang mooi op... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kzie nix :conf: |
ik ook nie :s |
|
|
| Antony |
en wa zegt dees?
 |
|
|
|
|