|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| Vind ik ook Fusyke. Ik vermoed een of ander contract met Blackhole |
|
|
| FredNova |
| voor zij die interesse hebben: in Sound-Station Hasselt liggen grote posters om gratis mee te nemen van 18 jaar Illusion |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
voor zij die interesse hebben: in Sound-Station Hasselt liggen grote posters om gratis mee te nemen van 18 jaar Illusion |
Iemand mag altijd ene meepakken en opzij leggen, voor als ik eens in de buurt ben ofzo. :nervous: |
|
|
| pooley |
| kzou er ook wel 1tje willen maja, das zo ing ver :/ |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kga er zaterdag wss ff snel langs, ik kan er wel een paar meepakken I guess. Maar hoe ik die bij jullie allemaal kan krijgen is een andere vraag ;) |
|
|
| Kaidreas |
| met de post duif! alle voor zo'ne poster hebt ge al een hele zwerm postduiven nodig |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik zal anders de postkoets sturen :o
Hopelijk wordt ze niet belaagd door die dekselse indianen!! :whip: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kga er zaterdag wss ff snel langs, ik kan er wel een paar meepakken I guess. Maar hoe ik die bij jullie allemaal kan krijgen is een andere vraag ;) |
o wee, alsk er morgemiddag gene niemeer heb eh ;) |
|
|
| pooley |
hou het in antwepren dan, daar ga ik rapper passeren (broer trekt naar daar)
see? :)
merci jasper, I love you tooooooooo |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bunz
o wee, alsk er morgemiddag gene niemeer heb eh ;) |
Ik zal er rond 13u zijn denk ik, dus ofwel komt ge vroeger, ofwel maken we er een date van ;) :p |
|
|
| Kaidreas |
| ^mss kom ik ook wel naar jullie date! tis al te lang geleden dat ik nog in soundstation ben geweest, kzal morgen wel zien |
|
|
| Real |
Buh als ik niks te doen heb kom ik ook wel af. :D
Mor kans is klein. Kheb teveel schrik van de flitspalen ginder. :) |
|
|
|
|