|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Xilver
Gade ni eerst mee naar Aalst? Om hoe laat draaien Danjo en Styles eigenlijk? |
Altijd rond 01:00 - 02:00 |
|
|
| djibberonacid |
ge kunt beter allemaal zaterdag gaan:D
Dan is de Level open!!!Altijd feest daar en veel schoon volk:crazy: |
|
|
| Xilver |
Jong nog zo'n zaag over de level :p Pooley, uw broer misschien? :p
Als ik naar Illusion ga, is 't voor trance, en aangezien het Rising Sun is, en Danjo en Styles trance draaien, ga ik daarvoor, en niet voor de janettemuziek in de level :p
No offence :D |
|
|
| Synthesia |
| VIP-ticket is hier ook binnen :D |
|
|
| djibberonacid |
| quote: | Originally posted by Xilver
Jong nog zo'n zaag over de level :p Pooley, uw broer misschien? :p
Als ik naar Illusion ga, is 't voor trance, en aangezien het Rising Sun is, en Danjo en Styles trance draaien, ga ik daarvoor, en niet voor de janettemuziek in de level :p
No offence :D |
bekrompen zieltje:p |
|
|
| diddi |
ik zal aanwezig zijn... See ya all @ Illusion.
gReetz |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by diddi
See ya all @ Illusion |
Heh, en ik maar denken dat het in het Sportpaleis ging doorgaan, silly me :o
:p |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mwehehe, Dries, ik denk dat Kelly ook een Café Het Anker-bezoekster is ;) |
Café Het Anker? Kennek ni...
Ik ga naar de Rocket of de Withoef :nervous: |
|
|
| Xilver |
| Joa ma kdenk da daar 't zelfde slag volk zit aan uw beschrijving te horen :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Xilver
Jong nog zo'n zaag over de level :p Pooley, uw broer misschien? :p
Als ik naar Illusion ga, is 't voor trance, en aangezien het Rising Sun is, en Danjo en Styles trance draaien, ga ik daarvoor, en niet voor de janettemuziek in de level :p
No offence :D |
op a gemak he vriend
strekewijf :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Café Het Anker? Kennek ni...
Ik ga naar de Rocket of de Withoef :nervous: |
mijn deur... goh ergens in een boeregat redelijk dicht tegen lier,turnhout en herentals (de gevaarlijke 3hoek)
@tom: neen gast, vorige keer in aalst was kei slecht, was daar zo'ne dj die langs geen kanten kon draaien, begint die daar toch wel niet met een remix van drop it like it's hot... tsss I was like: "noooooob!"
anyways ik heb wel retevet goesting ma ik heb geen goesting om alleen in den illusion rond te dwalen, zo'n leuke keet is het nu ook weer niet :) |
|
|
| Joker666 |
| Den deze dit jaar niet aanwezig.... zit in Bodrum dan! |
|
|
|
|