return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 13)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Kelly*
huh... net langs FRS gegaan voor nog 2 kaartjes voor vrienden van mij... die vent zei dat er een stop is gezet op de kaartverkoop... :mad:

Ik ook. Ik dacht vandaag eens rustig mijn kaartjes tehalen in de FRS in Brugge, en verneem ik daar dat het uitverkocht is :eyes: . Beetje teleurgesteld ging ik naar huis, wou ik ze rustig via teleticketservice kopen, en daar ging het ook al niet meer. Gelukkig heb ik er nog 2 kunnen bemachtigen via die vriend van lost_in_trance. Merci daarvoor...

Achter m'n VIP kan ik dus wel fluiten:rolleyes: , kzal er rapper moeten bij zijn volgende keer.

Wordt da sportpaleis volledig gebruikt ? Sensation raakte amper uitverkocht en nu zit het als stampvol... :whip:
djcresto
quote:
Originally posted by Push2005
Wordt da sportpaleis volledig gebruikt ? Sensation raakte amper uitverkocht en nu zit het als stampvol... :whip:

1° tiesto komt
2° tis zo wat 3 tot 4x goedkoper dan sensation white. Niet alleen ticket maar ook bv kledij

tiesto + goedkoop = veel 16 tot 18 jarigen :D
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
1° tiesto komt

Eerlijk gezegd vind ik da niet de hoofdreden van de drukte. Bij z'n concert begon de voorverkoop eind augustus, toen heb ik me verschrikkelijk gehaast een ticket te kopen want ik dacht dat alles weg zou zijn. Uiteindelijk bleek dat het net niet uitverkocht was...

Ok, Tiësto trekt veel meer mensen aan dan tranceliefhebbers, maar ik denk dat vooral de goedkoopte de doorslag geeft. En misschien Ghost ook wel een stuk... kweenie!

quote:
Originally posted by djcresto
tiesto + goedkoop = veel 16 tot 18 jarigen :D

Mja, zo erg vind ik da nie ze. 'Tis pas onder de 16 dat ze me VRESELIJK beginnen irriteren, dus nu op illusion zal het net wel nog meevallen denk ik. Ik moet ook nog 19 worden binnenkort, dusja :p
Antony
quote:
Originally posted by Push2005
Ik moet ook nog 19 worden binnenkort, dusja :p

en da is dan "senior tranceaddict" :eyes: ben zelf ma 19 hoor...

Tiesto zal het volk wel trekken, Ghost volgens mij niet speciaal hoor... die heeft alle vlaamse feesjes deze zomer al gedaan. Tiesto is een unieke kans... daardoor niet 100% pure tranceliefhebbers, waarschijnlek een dikke 40% "ultratop-fans" die zot worden als ze Traffic, Adagio for Strings of Lethal Industry horen, en ook niet meer verwachten...
Magistrate
ik doe een gokje dat tiesto maximum 2 van zen eigen nummmers zal draaien
FredNova
Sensation gebruikte ook 'de ringen' die gebruikt illusion waarschijnlijk niet (dus enkel middenplein, en natuurlijk de gangen en de andere zaaltjes)
Xilver
Als Tiësto in z'n ISOS-stijl draait, heb ik vet spijt da 't uitverkocht is... Had ook nog wel willen gaan. Toch zien of 'k ni nog ergens kaartjes kan vastkrijgen.
Magistrate
op 10 sept draaide tiesto nog dit hier:

01 - Tiësto – Magikal Circus
- Carrie Skipper – Time Goes By (Super8 Remix)
- Dominic Plaza – Sounds Rushing (David West Remix – ISOS Edit)
- Solarstone Ft Jes - Like A Waterfall
- Electric Pulse - White Noise
- Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
- Andain - Beautiful Things (G&D Sweeping Strings)
- LSG - Netherworld 2005 (Oliver Prime Mix)
- Coca & Villa - La Noche
- Conjure One ft Sinead o Connor - Tears from the Moon (Tiestos ISOS Mix)
- Tiesto - Olympic Flame
- DJ Tiësto – Lethal Industry (Tiësto 2004 Edit) vs. Holden & Thompson – Nothing
- Tiesto - Traffic
- Allure - The Loves We Lost
- Airbiscuit - Latley (Riley & Durant Mix)
- Surge - Morningside
- Randy Ktana - Play It Louder
- Tiesto - Adagio for strings

zoiets zou nie mis zijn @ illusion
:eyes:
Antony
quote:
Originally posted by Xilver
Als Tiësto in z'n ISOS-stijl draait, heb ik vet spijt da 't uitverkocht is... Had ook nog wel willen gaan. Toch zien of 'k ni nog ergens kaartjes kan vastkrijgen.

Gisteren was het in de Fnac in antwerpen geen probleem
Xilver
quote:
Originally posted by Antony
Gisteren was het in de Fnac in antwerpen geen probleem

Mja daar geraak ik nimeer na 't werk. Misschien in Wijnegem, t shopping center is tot 20u open he. Straks is efkes gaan zien misschien.

FUSyke
quote:
Originally posted by Xilver

Ik begin stillekes aan ook goesting te krijgen om te gaan:)
TOR
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik begin stillekes aan ook goesting te krijgen om te gaan:)

+1

wel spijtig om te horen dat alle ticketten de deur uit zijn hier in Brugge. nu maar hopen op mensen die ticketten over hebben of zo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Privacy Statement